Debatniveau
Fra : jørgen

Dato : 18-01-04 19:40

Andreas, var det ikke en ide om du lagde den nedladende sarkasme på hylden,
og i stedet optrådte med samme seriøsitet som du til stadighed forlanger af
andre?

mvh jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-01-04 21:11

I news:400ad2ff$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
jørgen følgende:

[ ... ]
> Andreas, var det ikke en ide om du lagde den nedladende sarkasme på
> hylden, og i stedet optrådte med samme seriøsitet som du til
> stadighed forlanger af andre?

Nåh ja, det er selvfølgelig derfor du besvarer et indlæg med "Fjols" -
det kan jeg godt se seriøsiteten i, og det højner i særdeleshed
niveauet og seriøsiteten.

Men har du så svært ved at forholde dig til mine indlæg, så put mig
dog i dit filter, endnu engang, og lad mig så blot forblive der til
tid og evighed. Så er det da i al fald ikke mine indlæg der ødelægger
din nattesøvn

http://sda-net.dk/ - *Helt ny udgave - helt nyt indhold*
http://bibel-skole.dk/ - Helt nyt design og indhold
*** *Begge med debatforum* ***