alt over 1 minut er en gave til kvinden!
Fra : Per

Dato : 18-01-04 18:33

Hej NG!

Jeg mener at have læst, at når en mand boller mere end 1 minut eller
deromkring, ja så er det faktisk en "gave" til kvinden.

Ja ja ro på lad mig forklare

Det ligger så dybt i os mænd (biologisk set), at det gælder om hurtigst
muligt at skyde ladningen af fordi vi fra vores forfædres tid var meget
udsatte i den seksuelle akt. Her tænker jeg på angreb fra rovdyr og
uopmærksomhed i sex-øjeblikket.

Det passer jo også meget godt med den biologiske forklaring på at kvindens
orgasme i relation til at avle børn er fuuldstændig irrelevant.

Er det mig der husker forkert, eller er der andre der har hørt den
forklaring før.

PS: dette er ikke et Troll indlæg.

Mvh. Per!

---
Denne mail er scannet og fundet virusfri.

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-04 18:44

Per wrote:

> Er det mig der husker forkert, eller er der andre der har hørt den
> forklaring før.

Jo, men nu er vi mange som er kommet lidt længere end vores gode Darwin.

Og ja, man kan stadig undre sig over, at mennesket mener at være det
mest avancerede pattedyr, men alligevel skal have undervisning i
parringsaktiviteterne, når man bliver kønsmoden.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 18-01-04 21:38

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mest avancerede pattedyr, men alligevel skal have undervisning i
> parringsaktiviteterne, når man bliver kønsmoden.

Hej Carsten m.fl.

*gg* det tror jeg nu nok de fleste ved i den alder i forvejen!!!!

Hvem har ikke smugkigget på pornofilm med m.m. da de var yngre!!

MVH

Rick

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-01-04 22:27

"(Mr.Nice)" wrote:

> *gg* det tror jeg nu nok de fleste ved i den alder i forvejen!!!!

Gør de?

Hvorfor så fx http://www.seksualundervisning.dk/

> Hvem har ikke smugkigget på pornofilm med m.m. da de var yngre!!

Hvad er pornofilm?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Puk

Dato : 19-01-04 16:26

"(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

> Hvem har ikke smugkigget på pornofilm med m.m. da de var yngre!!

Det har jeg ikke !

Mange hilsner
Puk

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-01-04 18:51

Der var engang en bruger ved navn "Puk" <ladmigvære@ifred.dk> der
skrev:

>"(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

>Det har jeg ikke !

Heller ikke mig. Jeg har aldrig nøjedes med at smugkigge....*G*
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 19-01-04 22:06

"Puk" <ladmigvære@ifred.dk> skrev i en meddelelse
> "(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

> Det har jeg ikke !
>
> Mange hilsner
> Puk

Nej, der er jo altid nogle der er frelst!
*ggg*

MVH

Rick

Fra : Puk

Dato : 20-01-04 16:00

> Nej, der er jo altid nogle der er frelst!
> *ggg*

Ja klart, for man er naturligvis frelst, hvis porno bare ikke appellerer til
en.
Jeg ser iøvrigt heller ikke futuristiske franske film...... er jeg så endnu
mere frelst?

Mange hilsner
Puk

Fra : PerX ...

Dato : 23-01-04 10:22

In article <BGSOb.76152$jf4.4870433@news000.worldonline.dk>,
ladmigvære@ifred.dk says...
> "(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> wrote in message

> Det har jeg ikke !

Nej du kiggede åbenlyst og uhæmmet på dem? *G*

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 24-01-04 22:08

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <BGSOb.76152$jf4.4870433@news000.worldonline.dk>,
> ladmigvære@ifred.dk says...

> Nej du kiggede åbenlyst og uhæmmet på dem? *G*

*ggg* se det kalder jeg humor!!

Rick

Fra : Leif Emil Svendsen

Dato : 01-02-04 22:47

Carsten Riis <cr@carben.dk> skrev:

>Jo, men nu er vi mange som er
>kommet lidt længere end vores gode Darwin.
>... hvis det er 1 minut så må hun sku da regne ud
at hun ikke har ret meget tilgode mere.

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 18-01-04 22:44

Per <mesked@hotmail.com> skrev:
> Jeg mener at have læst, at når en mand boller mere end 1 minut eller
> deromkring, ja så er det faktisk en "gave" til kvinden.
[klip]

Men da ikke nødvendigvis en gave til manden, hvis det er ekstemt...? Jeg er
lidt urolig for om jeg overhovedet kan komme, når mig og min kæreste boller.
Selvfølgelig er vi begge unge og uerfarne, men har indtil videre kun kunnet
komme, når jeg onanerer (eller får min kæreste til det).

Min kæreste er knap så urolig for mig... hun sammenligner det med at kvinder
jo også først skal lære at komme, men så ved jeg ikke hvad jeg skal tro fra
alle de første-gangs-beretninger jeg har hørt om.

Trist. Måske jeg skulle prøve at gå til lægen og spørge.

Mvh. Bjarke

Fra : sb

Dato : 20-01-04 11:03

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message news:<400ac35b$0$27424$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> orgasme i relation til at avle børn er fuuldstændig irrelevant.
>
> Er det mig der husker forkert, eller er der andre der har hørt den

Lidt forkert. Ifølge sociologen Desmond Morris er orgasmen netop til
stede hos begge køn for at tilskynde til formering. Mao, hvis orgasmen
ikke var "nødvendig" for kvinden, ville den slet ikke være til stede.

Der er formentlig en sammenhæng mellem lugtesans ol. og orgamse. Arter
med dårlig lugtesans kan ikke bruge løbetid til at synkronisere
parringstidspunktet. De må satse på gentagne parringer på alle mulige
tidspunkter :)

I øvrigt tyder forskning på, at en række dyr også har en slags
orgasme. Det er naturens måde at tilskynde til formering. Og det kan
sagtens forklares med Darwinisme for de arter, der har en adfærd, men
ikke har haft orgasme, har ikke haft noget særlig stærkt motiv til at
parre sig. Og så uddør arten simpelthen :)

> PS: dette er ikke et Troll indlæg.

Trolde får også orgasme. :)

sb