Mouseover problem
Fra : Anders

Dato : 21-04-01 15:37

Jeg vil gerne heve en mouseoverfunktion der fastholder "knap2"
nede når men er inde på linket - isteder for at den går tilbage
til "knap1" efter at linket er aktiveret!!

Hvordan???

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-04-01 12:44

> Jeg vil gerne heve en mouseoverfunktion der fastholder "knap2"
> nede når men er inde på linket - isteder for at den går tilbage
> til "knap1" efter at linket er aktiveret!!
>
> Hvordan???
Brug en variabel til at huske hvilken link er den aktive.
Check så ved onmouseout om den aktuelle knap er aktiv og lad i så fald være
med at skifte billede..

mvh
Martin Petersen
http://www.fyrreklitten.dk

Fra : Anders

Dato : 23-04-01 10:02

Martin Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Brug en variabel til at huske hvilken link er den aktive.
> Check så ved onmouseout om den aktuelle knap er aktiv og lad i så fald være
> [...]
Kan du ikke vise et eksempel?? Gerne med koderne?? Jeg er ikke så meget inde i
det script!!

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-04-01 22:31

Anders <ansa@sol.dk> skrev

> Kan du ikke vise et eksempel?? Gerne med koderne??
> Jeg er ikke så meget inde i det script!!

Måske kan du bruge det jeg har lavet for 3 år siden på www.adrian-bus.dk i
menuen?

Her putter jeg klikket ind i variablen klik - og måler bagefter på denne -
det fungerer fint. Prøv at arbejde lidt videre på den.

--
Allan