Java skriftlig prøve
Fra : Axel Lycke Schmidt

Dato : 18-01-04 16:17

Jeg sidder med en opgave i jave skriftlig(!):

opgaven lydder

"færdiggør metode 2 således at den udskriver "p" stjerner skråt nedad mod
højre. Dvs. hvis p er 5 skal altså følgende udskrives:

*
*
*
*
*

Hver stjerne skal udskrives én positionstegn længere mod højre og én
tegnposition længere nede i fht. den forgående.

Axel Lycke Schmidt

Fra : Michael Legart

Dato : 18-01-04 16:18

On 2004-01-18, Axel Lycke Schmidt <tk18a1@tkol.dk> wrote:

> Hver stjerne skal udskrives én positionstegn længere mod højre og én
> tegnposition længere nede i fht. den forgående.

Hvad er dit spoergsmaal?

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Axel Lycke Schmidt

Dato : 18-01-04 16:21

oke jeg er rimelig ny i det hersens java, jeg skal konstruere denne hersens
forløkke der kan udskrive det nedenforstående:::

Fra : Martin Kofoed

Dato : 19-01-04 08:10

On Sunday 18 January 2004 16:21, Axel Lycke Schmidt wrote:

> oke jeg er rimelig ny i det hersens java, jeg skal konstruere denne
> hersens forløkke der kan udskrive det nedenforstående:::

Øh, ja .. Og? Vil du spørge om noget?

--
Martin Kofoed

Fra : Axel Lycke Schmidt

Dato : 18-01-04 16:23

jesser

Fra : sune vuorela

Dato : 18-01-04 17:43

En der kalder sig "Axel Lycke Schmidt" <tk18a1@tkol.dk> skrev:

>Jeg sidder med en opgave i jave skriftlig(!):
>
>opgaven lydder
>>>
>"f?igg?tode 2 s?des at den udskriver "p" stjerner skr?nedad mod
>h? Dvs. hvis p er 5 skal alts??de udskrives:
>
>*
> *
> *
> *
> *
>
>Hver stjerne skal udskrives ?positionstegn l?ere mod h?og ?
>tegnposition l?ere nede i fht. den forg?de.

Skal du ikke lave din ugeopgave 4 selv?

Men prøv noget med to for-løkker inde i hinanden...

--
Sune - vidst nok medstuderende... Har i hvert fald samme opgave til i
morgen, som skal ofleveres med papir og blyant

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 18-01-04 19:23

> Sune - vidst nok medstuderende... Har i hvert fald samme opgave til i
> morgen, som skal ofleveres med papir og blyant

*grin*

Fra : sune vuorela

Dato : 18-01-04 19:42

En der kalder sig "Nikolaj Hansen" <barnabasdk@yahoo.dk> skrev:

>*grin*

Jeps - jeg synes også at det er til grin... OG sådan skal vi også op
til eksamen til sommer!

--
Sune

Fra : Christian Andersen

Dato : 18-01-04 19:53

sune vuorela wrote:

> Jeps - jeg synes også at det er til grin... OG sådan skal vi også op
> til eksamen til sommer!

Hey! Det skulle vi også! (Datamatiker, 1. semester?)

Man har ikke levet før man har prøvet at programmere i hånden. Så lærer
man sku at sætte pris på syntaks-highlighting.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : sune vuorela

Dato : 18-01-04 21:34

En der kalder sig Christian Andersen <5oyh8a102@sneakemail.com> skrev:

>Hey! Det skulle vi også! (Datamatiker, 1. semester?)

Nope - HA-dat, 2. semester.

>Man har ikke levet før man har prøvet at programmere i hånden. Så lærer
>man sku at sætte pris på syntaks-highlighting.

jeps - og det at kunne få parret paranteser og hvad man ellers kan i
en god editor!
Man lærer også at kode rigtigt første gang

--
Sune

Fra : Casper Thomsen

Dato : 20-01-04 13:30

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
[SNIP
]> Man lærer også at kode rigtigt første gang

Hvis dette var tilfældet var der nok en del mere træning i at skrive kode på
papir

/Casper

Fra : Mads Bahrt

Dato : 18-01-04 23:11

Christian Andersen wrote:

> syntaks-highlighting.
Tag en speedmarker med....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-01-04 23:56

Christian Andersen <5oyh8a102@sneakemail.com> wrote in

> Hey! Det skulle vi også! (Datamatiker, 1. semester?)

Er DMU 1. sem ikke på PC'en ? - det var vores java eksamen i hvert
fald.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Christian Andersen

Dato : 19-01-04 15:06

Henrik Stidsen wrote:

> Er DMU 1. sem ikke på PC'en ? - det var vores java eksamen i hvert
> fald.

Det var den i hvert fald ikke i juni 2002 på Århus Købmandsskole.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-01-04 22:54

> Det var den i hvert fald ikke i juni 2002 på Århus
> Købmandsskole.

Så er det nok (også) forskelligt fra skole til skole.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 23-01-04 17:02

"Christian Andersen" <5oyh8a102@sneakemail.com> wrote in message
> Henrik Stidsen wrote:
> Det var den i hvert fald ikke i juni 2002 på Århus Købmandsskole.

Hey, så er du snart færdig. Er det en spændende opgave i laver nu ??

Jeg synes også det er lidt træls med de der papir-programmerings opgaver.
Dog var det ikke så slemt som jeg havde regnet med.

--
MVH Kenneth Egholm - blev færdig på DMU i Århus sidste forår.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-04 04:06

"Kenneth Egholm" <kenneth@SLETDETTEegholm.org> wrote in

> [...]

nej, det gjorde jeg ikke...

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-01-04 20:49

Kenneth Egholm wrote:

> Hey, så er du snart færdig. Er det en spændende opgave i laver nu ??

Næh. Jeg kom til at dumpe valgfaget, så jeg skal lige tage 4. semester om
igen. Til gengæld får jeg et rimeligt roligt semester med kun 4-5 timers
undervisning om ugen, så det er til at overkomme.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Michael

Dato : 07-02-04 06:49

Er det egentlig muligt at få job bagefter som datamatiker fra aabc ?

Med venlig hilsen
Michael
3.semester datamatiker(aabc)