vin i veneto
Fra : soren

Dato : 18-01-04 09:02

Hej

Jeg vil gerne benytte sommerens ferie til at medbinge noget god amarone
vin, eller andet vin fra Veneto området.

Hvor finder jeg noget information om gode vingårde i området?

Tips modtages gerne her i gruppen eller pr mail maagaard@yahoo.com

på forhånd tak.
Søren Maagaard

Fra : Christina G

Dato : 18-01-04 13:56

"soren" <maagaard@yahoo.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil gerne benytte sommerens ferie til at medbinge noget god amarone
> vin, eller andet vin fra Veneto området.
>
> Hvor finder jeg noget information om gode vingårde i området?

Hej Søren,

min kæreste har lige fået en bog i fødseldagsgave: "italiensk vin" fra
Politikens forlag.
Vi har endnu ikke haft tid til at nærlæse den, men der er mange skønne
billeder og
det ser også ud til, at der er mange gode informationer.

Fortsat god søndag,
Christina

Fra : kim rasmussen

Dato : 18-01-04 20:08

Hej Soren
Her er en lille producent som er værd at kikke på ,hans Amaroner kan du nok
få til en anden pris end den der står her på sitet,men hans varer er
overvældende .
http://www.butik.det-lille-enoteca.dk/group.asp?group=53

Mvh
Kim Rasmussen