yngle
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-01-04 07:24

Er det rigtigt at sex hos mennesket kun handler om at få unger?

--
Note, you do have need to delete DELETE from the E-mail address,
if you do answer.

Fra : BorreBoy

Dato : 18-01-04 08:23

"Peter Ole Kvint" <dsl90720@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er det rigtigt at sex hos mennesket kun handler om at få unger?

Måske hos abnormt dumme mennesker... Hvad mener du?

Fra : henriksen

Dato : 18-01-04 16:45

Jeg gør det nu mest for sjov....

Fra : Piotr

Dato : 18-01-04 17:06

> Jeg gør det nu mest for sjov....

Får unger?

Fra : Bæ9

Dato : 24-01-04 23:30

> [...]
>
> --
> Note, you do have need to delete DELETE from the E-mail address,

Når jeg har sex, handler det sgu meget om at UNDGÅ at få unger