Skærme
Fijala 3554
Sony G420-agtig skærm der sælges p.t.
Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-01-04 22:48

Hvilken skærm kan kvalitets- og design-mæssigt sammenlignes med Sonys G420
model?

Sony er jo desværre stoppet med at producere G420, hvilket godt kan undre
mig en lille smule, da det jo nærmest var King of the hill i 19" CRT
skærmkategorien. Hvem er den nye konge (ikke Sony da de har indstillet
produktionen af 19")?

Flemming

Fra : Ali Ahmad

Dato : 18-01-04 05:28

Jeg tror nu Sony's gamle F400 19" var toppen af deres 19" CRT.

Jeg tror derimod, at du med en Eizo Flexscan T-766
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14361 får en finere og mere
professionel skærm end med både en F400 & G420.

Mvh

Ali

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-01-04 18:35

"Ali Ahmad" <zulfqarFjernes@email.dk> wrote in news:bud21f$fpvt7$1@ID-
200631.news.uni-berlin.de:

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=14361 får en finere og mere
> professionel skærm end med både en F400 & G420.

Ok, tak

Flemming