Hjemmeside om Tenerife
Fra : Claus Bechgaard

Dato : 17-01-04 22:06

Hej.
Jeg tilbragte jul og nytår på Tenerife, og har samlet lidt info på
http://home19.inet.tele.dk/captain/tenerife.htm .

Venlig hilsen
Claus

Fra : Peter Kjær

Dato : 18-01-04 08:46

> Hej.
> Jeg tilbragte jul og nytår på Tenerife, og har samlet lidt info på
> [...]

Takker for kigget, har desværre aldrig selv været der.

--
Ses,
Peter

Fra : Oda

Dato : 18-01-04 13:55

Meget flot hjemmeside. Hvis man gerne vil bo uden for de store turistområder
på Tenerife så check lige www.westhavenbay.com. Der bliver der også gjort
meget ud af jule og nytårsaften.

Hilsen
Oda

Fra : lottepigen

Dato : 03-03-04 13:31

"Claus Bechgaard" skrev d. 17-01-04 22:06 dette indlæg :
> Hej.
> Jeg tilbragte jul og nytår på Tenerife, og har samlet lidt info på
> [...]
jeg har lige et spøgsmål, lå der et sunwing resort fanabe i nærheden af
dit hotel. På det store billede ligner det nemlig det der ligger oppe
til hø. hvid firkantet bygning.
hilsen lotte.....ellers en god hjemme side skal der til d .27/7-04

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Bechgaard

Dato : 04-03-04 19:55

> [...]
> til hø. hvid firkantet bygning.
> hilsen lotte.....ellers en god hjemme side skal der til d .27/7-04

Hej Lotte!
Det husker jeg ikke noget om. Jeg tror det ikke. Ifølge kortet
http://www.eurosol.com/map_sth.htm ligger Fanabe nord for Americas.
God tur!
Claus

Fra : ht