te
Fra : Bente og John

Dato : 17-01-04 17:24

min datter har brugt min termo kande til te, nu skal jeg bruge den til kaffe
igen, min kaffe smager nu af te, jeg har prøvet at skolde termo kanden, jeg
har prøvet opvaskemiddel, jeg har prøvet bagepulver, jeg har prøvet klorin,
jeg kan stadig smage te, når jeg drikker kaffe, er der ikke nogen som har
en god og effektiv ide til at tage den grimme te smag væk, hilsen Henry

Fra : Ralph

Dato : 17-01-04 19:12

"Bente og John" <johnhhnielse@home3.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> en god og effektiv ide til at tage den grimme te smag væk, hilsen Henry

Soda, 1 spsk. + vand for resten, stå lidt, kan ikke huske, læste Ekstra
Bladet idag, Leth fik samme spørgsmål, men soda prøv dig frem med tiden hvis
du ikke kan nå at købe EB endnu

--
venligst
Ralph

Fra : MK

Dato : 17-01-04 19:40

Leth fik samme spørgsmål, men soda prøv dig frem
> med tiden hvis du ikke kan nå at købe EB endnu

Her er Leths svar:

http://www.dr.dk/bedrebolig/raad_enkelt.asp?id=1331

Fra : Inger Pedersen

Dato : 17-01-04 19:59

"MK" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse

> Her er Leths svar:
>
> http://www.dr.dk/bedrebolig/raad_enkelt.asp?id=1331

Bed din datter om selv at gøre kanden ordentligt ren - og hvis du stadig kan
smage teen: hæld kaffe i HENDES te-kande; så kan hun lære det, kan hun
Alternativt: Giv hende kanden i fødselsdagsgave og køb en ny til dig selv.

Hilsen Inger

Fra : Harry Lund

Dato : 18-01-04 08:51

Point!