Familiehoteller i Miami?
Fra : F.B. [3000]

Dato : 17-01-04 19:01

Nogle gode ideer til hoteller eller lign. søges.

Vi, familie 2 v+1b, skal finde et sted at være i juni måned i dette område.

Vi har tjekket online med en masse hoteller, men det kunne tænkes at der her
i gruppen måske var nogle der havde et rigtig godt tip, som måske ikke
findes på nettet.

Takker

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *suckers*

Fra : Jörgen

Dato : 17-01-04 21:13

Hej det finns massor av hotell i Miamiområdet (jag kan jo inte veta vilka Ni
hittat på nätet) var mer exakt vill Ni bo? Jag skulle inte rekomendera
själva Miami utan snarare Miami Beach där finns bl.a ett hotell som flera
skandinaviska researtangörer använder som heter "Holiday inn South Beach"
ligger vid stranden och tillräckligt nära restauranger och shoping.

Titta in på min hemsida http://w1.404.telia.com/~u40420732/
Och skriv gärna om Ni behöver mer hjälp.

M.v.h. Jörgen

Fra : Chr. L.

Dato : 17-01-04 21:14

"F.B. [3000]" <zillyink*suckers*@hotmail.com> wrote in message
> [...]
her
> i gruppen måske var nogle der havde et rigtig godt tip, som måske ikke

start her:

http://www.exitguide.com/

masser af billige hoteller...

Chr.

Fra : Morgan Jones

Dato : 20-01-04 19:25

> Vi har tjekket online med en masse hoteller, men det kunne tænkes at der
her
> i gruppen måske var nogle der havde et rigtig godt tip, som måske ikke
> findes på nettet.

Hilton på Miami Beach er godt. RIU på Miamai Beach er også godt. Husk at de
fleste Art Deco hoteller som regel er i sørgelig forfatning i forhold til
nordeuropæisk standard.

Morgan

Fra : Jörgen

Dato : 20-01-04 20:47

Hej, Det är bra hotell men de liger i mitt tycke lite väl långt ifrån
händelsernas centrum som ju är runt Ocean DR., Collins Ave. Washington Ave.
och Lincoln Rd.

Det stämmer att Hotellen i USA har lägre standard generelt än vi är vana
vid, detta är inget som speciellt utmärker Art Deco hotellen det finns
mycket fina och nyrenoverade hotell bland dem.

Titta gärna in på min hemsida http://w1.404.telia.com/~u40420732/

M.v.h. Jörgen

Fra : F.B. [3000]

Dato : 20-01-04 21:02

"Jörgen" <jg.m@NOSPAMtelia.com> skrev i en meddelelse:
(snip)
> "Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i meddelandet:
(snap)

Hejsa og tak for input.

Vi har fundet et lille hotel i Fort Lauderdale ved Hollywood Beach og det
har alt hvad vi søger. (yep....et stykke nord for Miami)
Det er intimt, rent, stue, soveværelse, køkken, ud til strand/vand, pool,
internet, aircon osv. ikke fancy, men helt klart ok.

Hotellet koster for 10 dage $1100,- men hvis man kommer med en af de
populære "special offer" kuponer, så fås hele balladen til $533,-

Vi har gamblet og booket os ind, så får vi se om vi har handlet en god vare!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *suckers*

Fra : Jörgen

Dato : 20-01-04 22:54

Hej igen, Det är väl OK i Hollywood Beach (ganska långt från Miami) men Ni
ska väl ha bil för det är stora avstånd och stora sträckor med inget annat
än hotell .

Det där med kuponger är vansklig, har Ni med i avtalet att Ni får det lave
pris? Jag tror inte der accepteres an kupon vis Ni kommer med den och redan
har bokat. Det är alltid en massa konstiga regler runt dessa kopons.

Titta gärna in på min hemsida http://w1.404.telia.com/~u40420732/

Lycka till M.v.h. Jörgen

PS. Ni får gärna maila mig från min hemsida om Ni har några frågor (spörsel
eller vad det nu heter på Danska).

Fra : F.B. [3000]

Dato : 21-01-04 09:14

> Hej igen, Det är väl OK i Hollywood Beach (ganska långt från Miami) men Ni
> ska väl ha bil för det är stora avstånd och stora sträckor med inget annat
> än hotell .

Vi har en bil der står i lufthavnen (pick´n drop)

> [...]
redan
> har bokat. Det är alltid en massa konstiga regler runt dessa kopons.

Vi sendte kuponen som vedhæftet fil og fik tilbage tilbuddet med priser og
det hele.
Alt er klappet og klart

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *suckers*

Fra : Jörgen

Dato : 21-01-04 09:31

Bra jobbat.
Ha en riktigt trevlig resa och som sagt tveka inte att höra av Er om det är
något Ni undrar över!