Kenneth Dideriksen - opmærksomhedssøgende?
Fra : René Rye Larsen

Dato : 17-01-04 08:38

Kære Kenneth Dideriksen,

Jeg kender dig ikke, men set at du har en hjemmeside, som du entusiastist
omtaler i denne nyhedsgruppe.
Men ligefrem, at spamme (mail nedenfor) personer der gennem tiden har postet
i dk.fritid.dykning for at få opmærksomhed, er "dårlig stil": Jeg har ikke
bedt om at modtage denne information via mail, og ønsker ikke mere af samme
slags.

Mvh
René Rye Larsen - som vil skrue lidt på klubbens nye båd i morgen

**** Modtaget 15. januar 2004
Kik ind på www.dideriksen.dk

Sitet er redesignet og tilbyder dig nu som elev, bla. at hente uddannelses
formularer, se videoer, køb&sælge og meget andet.

Vi "ses" på nettet

Kenneth Dideriksen
OWSI instruktør 502585

Telefon: 60 77 89 17
eMail: kenneth@dideriksen.dk
Web: www.dideriksen.dk

****

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 17-01-04 18:15

Hej Den mail du har modtaget er fra mig / Nautic Marine. hvor du selv har
tilmeldt dig mailinglisten.
Hjemmesiden er ment som et tilbud til alle nuværende og tidligere elever /
turdeltagere i Nautic Marine
Som du kan se er hjemmesiden 100% non-profit.
Hvis du mener at det at tilbyde andre nem adgang til information . uden at
benefitte fra det selv, er at være opmærksomhedssøgende.
Jamen så er det dét jeg er .Og hurrah for det !!

Mvh. Kenneth

Fra : René Rye Larsen

Dato : 18-01-04 12:53

Har nu ikke tilmeldt mig nogen mailing liste, men er åbenbart "røget på en",
fordi jeg for 1½ år siden var så letsindig at være involveret i et RIB
indkøb fra Nautic Marine. Så jeg regner ikke med at modtage mere "se min
fine hjemmeside" mails fra dig, da jeg i dag har bedt Henrik Dahl fra
Nauctic Marine at slette mig fra deres liste.
Om siden er non-profit eller ej - er jeg egentlig ret ligeglad med.
/René

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 18-01-04 14:10

Tro mig du ER slettet fra listen. Og næste gang du har lyst til at "kaste
op" over en enkeltperson, kunne du så ikke gøre det i en privat mail istedet
for at fylde op nyhedsgruppen med dine personlige frustrationer. Hvem er det
der er opmærksomhedssøgende ?

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 18-01-04 14:19

Fandt lige et klip fra en af dine mange negative postings i diverse NG

Rene wrote....
"Jeg har altid spekuleret lidt om årsags-virknings forholdet i forbindelse
med navne:
1) Tænker forældrene, han ligner en der poster i de forkerte nyhedsgrupper
om et par år - lad os døbe ham Brian ??
2) Eller forsøger "Brian"'er at leve op til stereotypet "Brian" ??

Qua min "hjerne-aktivitet", som du nok ikke den mest kvalificerede til at
udtale dig om, så bevidner en kandidatgrad + et par ekstra bogstaver og en
beskæftigelse som ASIC designer (det er chips for lægfolk) sandsynligvis om,
at jeg nok befinder mig en anelse over gennemsnittet (en ægte udansk ytring,
men den slags var tilladt i 80'erne) af den danske befolkning (gud hvor jeg"

Fra : Kenneth Dideriksen

Dato : 18-01-04 16:32

Ikke mere ligeglad end at du skal spilde min og andres tid på det her pis !
få et liv ...

Fra : Kim Adersen

Dato : 18-01-04 03:12

> [...]
>slags.
>
>Mvh
>René Rye Larsen - som vil skrue lidt på klubbens nye båd i

Du mener måske det er "bedre stil" at svare på en email i
news?

Mvh/Greetings
Kim Andersen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 18-01-04 14:24

Kenneth Dideriksen skrev i Message-ID:
<400a87b6$0$95088$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Fandt lige et klip fra en af dine mange negative postings i diverse NG

(klip)

Mon ikke vi skulle stoppe her?

Kunne I to karle ikke fortsætte i dk.snak.mudderkastning?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : René Rye Larsen

Dato : 18-01-04 16:13

Hej Peter,
Hvis jeg ikke havde et liv, og ikke havde andet andet at bruge min tid på -
så fortsatte jeg sikkert - men sådan ser verden ikke ud. Heldigvis!
/René

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 22-01-04 08:33

"René Rye Larsen" <rrlREMOVE@THISsecond2none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i dk.fritid.dykning for at få opmærksomhed, er "dårlig stil": Jeg har ikke
> bedt om at modtage denne information via mail, og ønsker ikke mere af

plonk