Re. Mærkeligt
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 17-01-04 12:00

Hej NG

Først tak for de svar jeg har fået, men jeg har nu arbejdet meget
med de forskillige bud, men jeg er ikke kommet videre.

SNIP
Hvis man derimod afinstallerer programmet først, og vælger "Fjern alle
filer", og bagefter installerer
den nye version virker det helt fint. Måske er det noget af det samme som er
dit problem?

Mvh, Kenneth

SNIP
Kenneth skrev at jeg sille afinstallerer programmet, hvad er det for et
program
jeg skal afinstallere.
Jeg er snart klar til at prøve alt.

Jeg har fundet en artikel i MS Knowledge Base-artikel - 299645 som jeg mener
behandler netop det problem, der er 5 forskellige løsninger, jeg har pørvet
dem
alle, og kan fortsat ikke få mine udskrifter ud på en anden maskine.
Jeg har flere gange være inde i Setup.lst og rettet efter anvisning, men
stadig intet
resultat.
Gert skrev også at det var et hestearbejde, jeg mener jeg har arbejdet som
en
hest, men det er ikke så nemt, når man ikke rigtigt ved hvad man leder
efter.
Nogen der har et bud på hvad jeg nu kan prøve.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Kenneth

Dato : 18-01-04 15:17

Det er det program som du har installeret via. P&D wizard.
Har du kontrolleret at versionerne på alle de DLL filer du har installeret,
passer til de versioner du har på din udviklingsmaskine?

Nogle gange kan man opdage fejlen, hvis man åber projektet for .exe filen,
istedet for at åbne projekt gruppen.

Mvh. Kenneth

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-01-04 12:16

Hej Kenneth
Lige et uddybende spørgsmål, du skriver, at hvis man åbner projektet for
..exe filen,
hvad mener du med at åbne projektet ??
Gerne lidt grundigt, det kan jo tænkes, at jeg ikke opfatter så hurtigt.
m.v.h.
ole

Fra : Kenneth

Dato : 29-01-04 20:05

Altså åbne den .vbp fil som udgør din applikation.
Er det sådan dit spørgsmål skal forstås?
Ellers, skriv igen.

Mvh. Kenneth

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 31-01-04 22:00

Hej Kenneth
Nu tror jeg at jeg forstår hvad du mener, jeg har skrevet den
ud, og nu vil jeg nærlæse den og sammenligne den med min
log fra mit projekt.
Tak