Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til Mindmaps søges
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 17-01-04 12:28

Jeg har ledt en del på Google efter et godt og gratis eller billigt program,
der kan lave mindmaps. Jeg har dog ikke haft det store held i min søgning.
Det bliver hurtigt ret uoverskueligt, for der er masser af dårlige
programmer i mellem. Derfor ville jeg høre om nogen af jer har gode
erfaringer med et sådan program?

Lars

Fra : Morten Wulff

Dato : 17-01-04 12:55

On Sat, 17 Jan 2004 12:28:09 +0100, Lars Thomsen Nielsen <lars@flexcom.dk>
wrote:

> [...]
> Det bliver hurtigt ret uoverskueligt, for der er masser af dårlige
> programmer i mellem. Derfor ville jeg høre om nogen af jer har gode

Jeg har selv brugt Personal Brain (http://www.thebrain.com/) -- det har
bl.a. god integration af dokumenter.

Finn Kollerup har links til tilsvarende software: www.alt4kreativ.dk ->
Ressourcer -> Software (direkte link til frame:
http://www.alt4kreativ.dk/ressourcer/Software/)

Mange venlige hilsner,

Morten Wulff

--
Self Injury Information and Support: www.psyke.org

"I have a school book with my name on it."
"Your parents must be so proud." (http://www.actsofgord.com/)

Fra : Peter Binderup

Dato : 17-01-04 12:59

Jeg har set at Mindmanager (http://www.mindjet.com/) har været med
gratis i nogle af de engelske blade (set ved blad kiosken ved Bruuns
galleri i Århus).

/Peter