Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til indifikation af grafikkort......
Fra : Hans

Dato : 16-01-04 11:10

Hej.

Jeg har købt et grafikkort en gang her i gruppen, og har nu installeret
det - meeen. Jeg kan ikke finde nogen driver til den. Mit spørgsmål til
gruppen er, hvilket grafikkort er det. Oplysningerne på selve kortet er:
Permedia ver. 1.0 står der på printet, der er tre processoere hvor der på
den ene står et (i Video) og den anden samme (i 3D), tredie står der (
C3000 ).
Er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere det? Mærke og model etc.

Med venlig hilsen.

Hans Jørgen.

Fra : moso97ad

Dato : 16-01-04 11:14

"Hans" <hansjbj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> C3000 ).
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere det? Mærke og model

Hej Hans Jørgen,

Du vil nok få et mere kvalificeret svar i gruppen
dk.edb.hardware.grafikkort, da denne nyhedsgruppe kun beskæftiger sig med
billedegrafik.

Mvh.
Morten

Fra : hcma

Dato : 16-01-04 14:57

> [...]
> C3000 ).
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere det? Mærke og model

Dette program (gratis) kan fortælle dig alt om din hardware m.m.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
m v h
HC