Elektronik i Thailand
Fra : Jan Richardy

Dato : 15-01-04 22:10

Hej NG

Nogen som ved, hvad elektronikvarer koster i Thailand i forhold til Danmark.
Jeg skal nemmerlig derover og tager mit digitalkamera med. Hvis nu det
usandsynlige skulle ske, at jeg får fyldt mit 512MB ramkort, er der så noget
at spare ved at købe et nyt derovre eller burde jeg gøre det hjemmefra?

--

Mvh. - JanR
"That's not a salesman. That's your father."

Fra : Martin Poll

Dato : 15-01-04 23:18

Jan Richardy wrote:
> [...]
> Hvis nu det usandsynlige skulle ske, at jeg får fyldt mit 512MB
> ramkort, er der så noget at spare ved at købe et nyt derovre eller

Hej Jan

Det er lidt dyrer end i DK, det var det ihvertifald for 3 mdr siden da jeg
skulle bruge et 128mm SD ram kort.
Gå til den nærmeste netcafe og få dem til at flytte dine data over på en
CD. Det gav jeg 100 (15kr) bath for.

Med venlig hilsen
Martin
www.martinpoll.dk

Fra : Manse

Dato : 16-01-04 08:08

"Martin Poll" <mpoll@FJERRNadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> skulle bruge et 128mm SD ram kort.
> Gå til den nærmeste netcafe og få dem til at flytte dine data over på en

jeg købte et sidste gang i april og det var billigere,jeg købte det i
bangkok,
så du kan gå i flere butikker og prutte om prisen
manse

Fra : Bent Jensen

Dato : 16-01-04 15:04

"Manse" wrote ...

> jeg købte et sidste gang i april og det var billigere,jeg købte det i
> bangkok,
> så du kan gå i flere butikker og prutte om prisen
> manse

Det stillede spørgsmål drejer sig specielt om computerdimser. Det har
jeg ikke forstand på. Derimod kan jeg oplyse, at elektroniske
komponenter i almindelighed og byggesæt forhandles i gaden Baan Mor i
bydelen Pahurat i Bangkok.

Hvis man tager derind, kan man ved samme lejlighed se Pahurat, som er
Bangkoks indiske bydel med mange tekstilhandlere.

Bent

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 16-01-04 13:24

"Jan Richardy" <janrichardyFJERN@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
noget
> at spare ved at købe et nyt derovre eller burde jeg gøre det hjemmefra?

Hej Jan,

Jeg er enig med Martin. Jeg checkede det selvsamme så sent som sidste måned
og fandt det også dyrere end herhjemme, selvom jeg var flere steder i bkk
bla Pantip og MBK.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Jan Richardy

Dato : 16-01-04 13:27

"Michael Christoffersen" <pescator@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er enig med Martin. Jeg checkede det selvsamme så sent som sidste
måned
> og fandt det også dyrere end herhjemme, selvom jeg var flere steder i bkk
> bla Pantip og MBK.

Jeps. Lyder som en bedre plan at få det brændt ned, som Martin foreslår. Der
skal jo ikke redigeres i det alligevel. Jeg har nemlig en tendens til at
optage mange videoklip når jeg dykker, så 512MB er måske lige i underkanten
til 6 uger.