Entertainment pre-launch....
Fra : sonnyj

Dato : 15-01-04 21:16

GII ENTERTAINMENT
Get ready for the GII Entertainment pre-launch....
Inden for 24 timer er der mulighed for at blive blandt de første
partnere i Gii Entertainment.
Play the UK Lottery
Et af de største lotterier i werden
Ugentlig Jackpot på mellem £ 3,000,000 og £ 10,000,000 hver uge ($5.4
million - $18 million)
To ugentlige trækninger (Onsdag og Lørdag)
Med GII Entertainment's Special Syndicate system øger vi din change for
at vinde (1-13 chance of winning a prize)
Du vil have 88 changer for at vinde hver uge
GII Entertainment Partner Start-Up Kit £ 74.95 , med mulighed for at
tjene mange penge (special price $129.00 USD in the pre-launch period)
Players £ 49.95 (can first join after the launch at the Nordic Event in
March)
Få muligheden for at tjene ekstra £ 6,000
Dem der tilmelder sig i pre-launch perioden vil få mulighed for at
kvalificere sig til ekstra £ 6,000 ($ 10,900 USD)

Allerede nu er det mulighed for at få bonus aktier i giientertainment
(kurs $ 0.1)

The year 2004 will be a really exciting year...

Kontakt mig for mere information

Mvh
sonnyj

admin@1go2.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-01-04 22:51

sonnyj wrote:

> GII ENTERTAINMENT

1. Reklamer er ikke velsete i denne nyhedsgruppe - det er ikke en
undskyldning, at du skriver fra kandu.dk.

2. Når du skriver i en investeringsgruppe, ville det være bedre at
præsentere nogle relevante oplysninger i stedet for en massse
oplysninger om spil. Jeg kan se, at man kan købe aktier i foretagenet,
så kan du ikke lige fortælle os, hvor mange aktier, der udstedes, hvad
koster de (eller hvordan udbydes de), hvor stor er den indre værdi i
firmaet, og hvad er forventningerne til den fremtidige
omsætning/overskud? Også gerne, hvordan man får fat i et prospekt - det
er sådan noget som skal laves i forbindelse med en aktieudstedelse, og
som bl.a. skal indeholde svar på ovenstående spørgsmål.

3. Dette indlæg er også sendt til den mailadresse sonnyj oplyste, i fald
han ikke læser med i denne gruppe til daglig. Svar på spørgsmålene under
punkt 2 bedes besvaret i nyhedsgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob Riis

Dato : 16-01-04 12:38

> [...]
>
> 3. Dette indlæg er også sendt til den mailadresse sonnyj oplyste, i fald
> han ikke læser med i denne gruppe til daglig. Svar på spørgsmålene under

Hvorfor skulle han oplyse de ting du foreslår i 2 (flere oplysninger) Det er
jo helt klart reklame så det hører ingen steder hjemme i
dk.penge.investering.

FUT news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander i
dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-04 13:08

Jacob Riis wrote:

> Hvorfor skulle han oplyse de ting du foreslår i 2 (flere oplysninger)

Det er oplysninger, han ikke har, selvom de er lovpligtige for danske
aktieselskaber. Det var for at udstille hulheden i projektet, og måske
endda få sonnyj til selv at sætte spørgsmålstegn ved det. Hvis GII
Entertainment opbygges som GII Corp. er det en endog meget dårlig
investering for alle andre end bagmændene.

> Det er jo helt klart reklame så det hører ingen steder hjemme i dk.penge.investering.

Enig, som jeg også skrev i punkt 1.

> FUT news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander i
> dk.admin.netikette

Overredet, da ovenstående om hulheden i projektet er relevant her. Jeg
har ikke sat FUT til netikette-gruppen, da jeg ikke kan se nogen grund
til at fortsætte den debat - vi er enige i, at hans indlæg var reklame
og ikke hørte til her. Vil du følge op på netikette-delen, så sæt lige
selv FUT på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Sten Schou

Dato : 18-01-04 23:13

"sonnyj" <sonnyj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (kurs $ 0.1)
>
> The year 2004 will be a really exciting year...

Det lyder næsten lige så indbringende som WGI.....

Hilsen Sten

Fra : Morten DH

Dato : 22-01-04 19:37

"Sten Schou" <Båtnakke@jubelidiot.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder næsten lige så indbringende som WGI.....

Det minder på mange måder også om WGI