Tegneserie: People vs. People
Fra : Henrik Münster

Dato : 15-01-04 20:01

Jades lejlighed er brændt, og hun er flyttet ind hos kæresten Brent. Han
er vant til at bo alene, så det kan give nogle gnidninger. Ikke mindst
på computerområdet.

<http://pvponline.com/archive.php3?archive=20040114>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 15-01-04 20:22

In article <1g7mcst.18jj9bu9mcwjrN%henrik@muenster.dk>, Henrik Münster wrote:
> Jades lejlighed er brændt, og hun er flyttet ind hos kæresten Brent. Han
> er vant til at bo alene, så det kan give nogle gnidninger. Ikke mindst
> [...]

Hedder den ikke Player vs. Player ?

JonB

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-01-04 00:02

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

> Hedder den ikke Player vs. Player ?

Jo, det har du vist ret i. Jeg er så vant til at kalde den PvP, at jeg
helt har glemt, hvad det står for. Jeg plejer at følge med i den. Den er
meget sjov. Jeg har læst dem alle sammen i arkivet. Tegneren er nok ikke
det allerstørste lys indenfor tegneserier, men jeg synes, det er meget
sjov på en lidt naiv og uskyldig måde. Og så er der jævnligt noget med
Mac i den. Jeg ville bare ønske, at tegneren ville tabe sig lidt. Det er
ikke sundt at være SÅ fed.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens

Dato : 15-01-04 21:57

> Jades lejlighed er brændt, og hun er flyttet ind hos kæresten Brent. Han
> er vant til at bo alene, så det kan give nogle gnidninger. Ikke mindst
> [...]

Tænk engang: Een der skal tvinges til at bruge en PowerBook. Ak-ak.

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-04 20:05

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Tænk engang: Een der skal tvinges til at bruge en PowerBook. Ak-ak.

Og bagefter bliver hun skældt ud:

<http://pvponline.com/archive.php3?archive=20040116>
--
Henrik Münster