E-Mail
webnoob 5265
OE 2003 - Send knap er væk
Fra : RuneStone

Dato : 15-01-04 20:02

http://www.rtk-design.dk/rod/oe.jpg

Hvordan får jeg min send knap tilbage...??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-01-04 22:16

On Thu, 15 Jan 2004 20:02:24 +0100, "RuneStone" <rune@rtk-design.dk>
wrote:

>http://www.rtk-design.dk/rod/oe.jpg
>
>Hvordan får jeg min send knap tilbage...??

Hvis du højre-klikker på din værktøjslinie og vælger Tilpas Kan du så
ikke rykke Send-knappen over i den høje boks?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-01-04 22:59

On Thu, 15 Jan 2004 22:16:13 +0100, Jesper Hansen
<lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>ikke rykke Send-knappen over i den høje boks?
^^^^ =
højre.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : RuneStone

Dato : 16-01-04 14:58

> Hvis du højre-klikker på din værktøjslinie og vælger Tilpas Kan du så
> ikke rykke Send-knappen over i den høje boks?

Jeg har slet ikke mulighed for at klikke på Tilpas, den er ikke aktiv.

Så derfor prøvede jeg lige at geninstallere programmet, dog uden held.

mvh. Rune Thougaard

Fra : RuneStone

Dato : 16-01-04 15:06

haha, jeg har fundet fejlen, efter jeg havde geninstalleret mit OS på ny, og
installeret Office ind igen, Importede jeg alle mine game filer.
Jeg var sikker på den også Impoterede selv konti indstillingerne, hvor jeg
henter mail fra, hvilket den ikke har gjordt.

Så efter at have oprettet en mail konto, kan jeg nu modtage og sende post,
meget smart :D

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-04 16:33

On Fri, 16 Jan 2004 15:06:29 +0100, "RuneStone" <rune@rtk-design.dk>
wrote:

>Så efter at have oprettet en mail konto, kan jeg nu modtage og sende post,
>meget smart :D

Genialt - hvem kunne tro der skulle være en aktiv mailkonto

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : RuneStone

Dato : 17-01-04 11:32

> Genialt - hvem kunne tro der skulle være en aktiv mailkonto

Ved du så hvordan jeg sender en HTML mail hvor jeg selv indsætter koden?

mvh. Rune Thougaard