Andet multimedie
bentjuul 3670
skannede dokumenter!
Fra : Heureka

Dato : 15-01-04 18:49

Hejsa,

Jeg har netop skannet et dokument ind og jeg har nu ligeså mange filer som
der er sider i dokumentet. Er det på en eller anden måde muligt at stykke
disse billeder/sider sammen til et samlet dokument - evt. pdf?

Cheers
Thomas

Fra : Nielsen

Dato : 16-01-04 06:07

hej

Ja det er der, gem dem som pdf, åben første side i Adobe Acrobat
Gå¨der efter op under document/pages/insert, du kan så vælge om
den næste side du sætte ind skal ligge før eller efter den første .
Om det er muligt at automatiserer det ved jeg ikke lige.

Mvh Ole Lykke

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-01-04 16:45

> [...]
> den næste side du sætte ind skal ligge før eller efter den første .
> Om det er muligt at automatiserer det ved jeg ikke lige.

I Photoshop CS er der så vidt jeg husker en Automation-procedure til at
samle en række billeder til en flersidet PDF.

mvh
Kim Jensen