Billige flybilletter til ROM i maj - hvor?
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 15-01-04 17:38

Hej!

Kender du til steder hvor der kan købes billige flybilletter / rejser til
Rom i maj. Gerne uge 20.

Tak!
...Jan

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 15-01-04 18:15

> Kender du til steder hvor der kan købes billige flybilletter / rejser til
> Rom i maj. Gerne uge 20.

Hej

Du kan prøve på www.sterling.dk. De har ofte nogle gode tilbud

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Jørgen

Dato : 16-01-04 09:44

Hejsa

prøv an undersøge hvis du har mulighed for det at flyve fra Hamborg eller
evt Frankfurt det er oftest det billigste

jørgen
"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4006c202$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Lars Bakmann

Dato : 16-01-04 18:15

Hej Jan

Jeg har for nyligt selv ledt efter billige billetter til Rom og ligegyldigt
hvilken side der henvises til er der ny henvisning til Sterling airways .
Helt ærligt synes jeg ikke de er så billige igen, men selv diverse bogguider
henviser til dem.
Jeg bor i Jylland og tilfældigvis i Tirstrup. Så det var nærliggende at se
på Ryan Air, som flyver Tirstrup - Stansted ( London området ).
Jeg har nu bestilt 2 retur billetter til Stansted onsdag den 21 april og
hjem tirsdag den 27 april. Ialt 1470,- kr incl. diverse afgifter ( også
creditcard afgift.)
Dernæst bestilte jeg 2 returbilletter Stansted - Rom ( Ciampino ) til ialt
131,1 GBP = 1451, - kr. Alt i alt 2 retur billetter for 2921, - Tirstrup -
Rom .
I diverse bøger og internet sider kan man også læse, at det er besværligt at
komme fra Ciampino og ind til Rom. Så vidt jeg kan se går der tog ind til
Rom, og derudover har Ryan Air en shuttle bus service ind til
hovedbanegården ( Termini )
Da jeg ikke har været på turen endnu ved jeg ikke om mit hjemmekomponerede
arrangement virker, men nu får det en chance
Internet adressen til ryan air er http://www.ryanair.com og via
http://www.rom-guide.dk
har jeg booket et hotel, som jeg ved lige så lidt om, som rejsens forløb.
Hotellet skal jeg give 492 euro for, for 6 overnatninger
Venlig hilsen

Lars

Fra : Pedersen

Dato : 16-01-04 21:07

Prøv at checke Sterling Airways http://www.sterlingticket.com/forside_da
De har udvalgte billetter helt ned til 399kr.

Hilsen
Pedersen

Fra : Rune Sandbakken

Dato : 17-01-04 01:37

> Kender du til steder hvor der kan købes billige flybilletter / rejser til
> Rom i maj. Gerne uge 20.

Solfaktor søker blant alle charter og lavprisfly, og der fins mange tilbud
til Rom i uke 20:
http://www.solfaktor.com/tour/sl?id=91285

MVH Rune Sandbakken
Solfaktor