Basic, en film der rykker
Fra : Silver

Dato : 15-01-04 16:26

Jeg har lige haft den fornøjelse at se filmen Basic og vil på det stærkeste
anbefale den herinde, den har et rigtig godt plot, og slutningen overrasker
(jeg var ihvertfald ret målløs).

Syntes lige jeg ville slå på trommerne for den film.

Mvh
Silver.

(kom så med de kritiske kommentarer...jeg ved i kan...og det kribler i
fingrene hos jer..)

Fra : John Smith

Dato : 15-01-04 18:06

Kanon, det vil sige at den ikke focusere på action og den virke meget
realitiske?.

John Smith

Fra : Martin Andersen

Dato : 15-01-04 18:43

> stærkeste
> overrasker

Synes den stinker 3 ud af 6

Nogen som har set S.W.A.T.? Synes efterhånden kun Samel L. Jackson er med i
dårlige film.

2 ud af 6.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-01-04 20:50

Martin Andersen wrote:

> Synes den stinker 3 ud af 6

Hvis du virkelig mener, at 3 ud af 6 er en film, "der stinker", så er
det vist godt, at det ikke er dig, der står for anmeldelserne nogen steder.

-Rune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-01-04 21:51

Hej!

Martin Andersen wrote:

> Nogen som har set S.W.A.T.? Synes efterhånden kun Samel L. Jackson er med i
> dårlige film.
>
> 2 ud af 6.

Giver du den så høj karakter? Det var godt nok en gang klicheer der ville noget,
fra start til slut...

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Martin Moeller

Dato : 16-01-04 00:02

Martin Andersen skrev:

> Nogen som har set S.W.A.T.? Synes efterhånden kun Samel L. Jackson er med
> dårlige film.

Jeg syntes SWAT var ret skuffende. Den var lang tid om at komme igang - og
så handlede den ikke rigtig om noget som helst SWAT-team pånær lige i
starten... Med Colin Farrell og Samuel Jackson i hovedrollerne havde jeg
godt nok forventet en bedre film...

--
Martin Møller

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-01-04 19:48

"Martin Moeller" <novalid@email.com> wrote in message

> [...]
> så handlede den ikke rigtig om noget som helst SWAT-team pånær lige i
> starten... Med Colin Farrell og Samuel Jackson i hovedrollerne havde jeg

Synd at Colin Farrell skal være med i sådan en dårlig film. S.W.A.T burde
være være en Direct-to-Video film.

Jeg kunne godt li hans rolle i DareDevil og Phone Booth var også god.
(Synd at vi ikke ser mere til Kiefer Sutherland)

Fra : -V-

Dato : 17-01-04 02:17

Martin Moeller wrote:

> [...]
> lige i starten... Med Colin Farrell og Samuel Jackson i hovedrollerne
> havde jeg godt nok forventet en bedre film...

Den er - sig det bare - p*kkedårlig.

SLJ har efterhånden gravet sig godt og grundigt ned i de dersens
hårdtslående kæft-trit-og-retning-roller, SWAT, Basic, Rules of Engagement
og hvad fanden ved jeg.

Jeg ville godt se ham i lidt mere selvironiske ting, som han gjorde det i
Long Kiss Goodnight.
Det klæder ham godt at træde ud af sin typecast engang imellem, og vise sig
som en lille smule mere sårbar.

"Now, Mr. K. What people seem to fail to understand, is that I'm both frank
and ernest. In Chicago I'm Frank and in New York I'm Ernest." - frit fra
hukommelsen.

-V-

Fra : Martin Moeller

Dato : 17-01-04 13:54

"-V-" skrev:

> Den er - sig det bare - p*kkedårlig.

Ok, det gør vi så.

> "Now, Mr. K. What people seem to fail to understand, is that I'm both
frank
> and ernest. In Chicago I'm Frank and in New York I'm Ernest." - frit fra
> hukommelsen.

Ha!

Det citat fik mig lige til at grave listen frem på IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0116908/quotes

Hvad med:
Charlie: "Are you thinking what I'm thinking?"
Mitch: "I hope not, 'cause I'm thinking how much my balls hurt. "

--
Martin Møller

Fra : MP Jakobsen

Dato : 15-01-04 18:37

On Thu, 15 Jan 2004 16:26:28 +0100, Silver wrote:

> [...]
>
> Mvh
> Silver.
>
> (kom så med de kritiske kommentarer...jeg ved i kan...og det kribler i

Jeg er uenig. Jeg synes den var temmelig ordinær, og med en slutning der
alligevel er så langt fra det resten af filmen handler om, at det for mig
blev ligemeget. Mindede mig en del om Generalens Datter - som jeg også
synes var en middelgod film.

MP

Fra : Lasse

Dato : 15-01-04 19:03

> [...]
overrasker
> (jeg var ihvertfald ret målløs).
>
> Syntes lige jeg ville slå på trommerne for den film.

Jeg slukkede efter 50 minutter tror jeg det var...
Men jeg må da prøve at se den igen så.

Lasse

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-01-04 19:09

On Thu, 15 Jan 2004 16:26:28 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mvh
>Silver.
>
>(kom så med de kritiske kommentarer...jeg ved i kan...og det kribler i

Well det kan ikke have været samme film vi så? Jeg kedede mig bravt. Hvis du
er interesseret kan du købe den billigt af mig på dvd

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk