havd koster ......... ??
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-01-04 15:30

er det her billigt ???

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=242084&page=1

på forhånd tak

Martin

Fra : Ted

Dato : 15-01-04 17:29

Det virker umiddelbart helt okey.. de er gode til at holde prisen, og denne
har 2 store fordele : den er sort, og den har et godt km.tal.

Teddy

Fra : Jørgen

Dato : 15-01-04 18:30

den er sort

Hva er fordelen ved en sort bil??? min bil er sort og jeg syntes jeg skal
vaske den konstant + man ser alle stenslag med det samme

Fra : Thom/-\\s

Dato : 16-01-04 11:01

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hva er fordelen ved en sort bil??? min bil er sort og jeg syntes jeg skal
> vaske den konstant + man ser alle stenslag med det samme

Mon ikke det har noget at gøre med gensalgsværdien? Den er lettere at sælge
når den er sort end hvis den var lyselilla ...

At det måske ikke er en praktisk farve er en anden sag

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Ted

Dato : 16-01-04 16:36

> Hva er fordelen ved en sort bil??? min bil er sort og jeg syntes jeg skal
> vaske den konstant + man ser alle stenslag med det samme

----------------------------------

Halløjsa

Sort er den absolut dårligste farve mht ridser, buler, skrammer, kabinevarme
om sommeren osv. totalt set helt forkert at lakere en bil sort.

MEN det er sku den flotteste farve til en bil, og dyreste i gensalg, man kan
virkelig se om der er blevet passet på bilen i dens levetid.

En lys bil er også flot, men skjuler mange lakfejl og småbuler.

Forestil dig den pågældende Volvo som Dyb nypoleret blanksort, et sæt fine
18" dæk/fælge, sænket moderat ( bare 50 mm så den også kan køre )
- så spiller den max ! og ser meget dyr og præsentabel ud.

Teddy
www.smallblock.dk