mobiltelefon eller fastnet - hvor høre num~
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 15-01-04 14:33

Hejsa,

Spørgsmålet var vist oppe sidste år, men jeg kan ikke finde det.....

Er der et sted hvor man kan se hvilke telefonnumre der er fastnet og hvilke
der er mobil.

Evt. meget gerne taktser også, er der noget om at det er dyre at ringe til
en orange-mono mobil end f.eks. tdc. mobil

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-01-04 14:39

http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024066

> Evt. meget gerne taktser også, er der noget om at det er dyre at ringe til
> en orange-mono mobil end f.eks. tdc. mobil

Det afhænger af din udbyder.

Fra : Michael

Dato : 24-02-04 19:35

Jeg mener ikke TDC har nogle abonnementer hvor du ringer billigere til andre
TDC kunder.

Derfor mener jeg som sådan ikke at der er nogen forskel på at ringe til en
med Monoabonnement end til en med TDCabonnement.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-02-04 19:48

"Michael" <barfoed@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener ikke TDC har nogle abonnementer hvor du ringer billigere til
andre
> TDC kunder.

Hvad svarer du på?
Læs evt http://www.makr.dk/?quote