For tidlig sædafgang.
Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 14-01-04 21:33

Hej gruppe,

Jeg har et problem med at jeg kommer alt for tidligt. Der går måske 3-4
minutter med stille frem og tilbage aktion, så må jeg trække mig ud, for
ikke at komme op i hende. Det er virkelig frustrerende, for jeg er lige
blevet single og jeg tør ikke rigtig gå i seng med nogen af frygt for den
for tidlige sædafgang. Når jeg er bange for at have sex, så sker det jo
heller aldrig. Jeg gider sgu' ikke at være single resten af mit liv på grund
af sådan et åndsvagt problem!
Jeg ved godt, at næsten alle vil anbefale, at man skal lave de der "træk
ud og hold om den" øvelser, men selv da jeg havde kæreste, havde jeg ikke
mod til at foreslå den løsning. Det ville virke alt for pinligt og akavet,
sådan at skulle få hende til at gøre de ting.

Jeg har overvejet at snakke med en psykolog om det, for det kan jo godt
være, at det er et psykisk problem. Jeg håber det næsten, for så betyder det
jo også, at jeg kan gøre noget ved det.

Er der andre, der har samme problem, men som har fundet en løsning på
problemet, så giv jer endelig til kende, så jeg kan høre hvad i gjorde.

Jeg vil også meget gerne høre fra andre, der enten har et godt forslag,
eller en mening om det hele.

Zorrotigerdyr (ja jeg ved det godt, men alle gode navne i hotmail var taget)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-01-04 22:03

> [...]
> problemet, så giv jer endelig til kende, så jeg kan høre hvad i gjorde.
>
> Jeg vil også meget gerne høre fra andre, der enten har et godt forslag,

Jeg har hørt fra andre, at manuelle Jelq øvelser dagligt, når du f.eks
sidder på toilet kan hjælpe dig.

Jelq øvelser er øvelser, der bruges til at forbedre blodkreds løbet i
penis, Jelq bruges også af visse mennesker til at gøre penis større (en
proces der tager år med daglige øvelser på 10-15 minutter) .

Jeg har selv gud ske lov aldrig haft problemer med for tidlig sædafgang -
det kan i hvert fald tælles på èn hånd og er kun sket, hvis kvinden jeg var
sammen med har tændt mig så meget, at det sagde BANG med det samme vi
begyndte.

Men jeg ved fra andre, at disse Jelq øvelser kan forbedre en mands evne til
at holde sig længere.
Hvis du laver disse øvelser dagligt hver gang du er på toilet, hvor du
sidder ned - f.eks 10 minutter hver dag, så vil jeg tro, du kan mærke
resultatet i løbet af 1 måned.

Ellers er der standard rådet om at ejakulere 1-3 timer inden du skal have
sex.

Det er formentligt psykologisk betonet dit problem, og går i de fleste
tilfælde over med alderen. Men gider du ikke vente på du bliver gammel og
vil du ikke kontakte en psykolog - så prøv med disse Jelq øvelser.

Smør først din penis ind i lidt håndlotion.

Du skal sørge for din pik er halvvejs erigeret inden du starter- ellers
bliver den det i hvert fald - lav så et OK - Thumbs up tegn med begge dine
hænder.

Før så begge hænder ned til penis ved roden og pres forsigtigt begge dine
tommelfingre op langs penis indtil du rammer starten af glansen.
Gentag dette - evt. med øget fart - gentag det op til 300-400 gange -
varier tempoet.
Det vil tage ca. 10-15 minutter

Laver du denne øvelse hver dag i en måned, så vil jeg vædde på, at du vil
kunne kontrollere tigene bedre i sengen - og du vil sammen med din partner
få mere ud ad oplevelsen.
Fortsætter du øvelsen konsekvent i f.eks 1 år, så vil du til sidst opleve,
at du kan holde i halve og hele timer i sengen.

Over tid vil denne øvelse iøvrigt kunne give dig en bredere og større
penis.

Der er sikkert andre, der kommer med andre bud på en løsning - men jeg tror
min vil give pote på sigt.
Men KUN hvis du er disciplineret og laver øvelsen dagligt.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 11:25

> [...]
> Hvis du laver disse øvelser dagligt hver gang du er på toilet, hvor du
> sidder ned - f.eks 10 minutter hver dag, så vil jeg tro, du kan mærke

Jeg vil ikke lyde hånlig eller noget, men den øvelse du nævner her, lyder
altså lidt spøjs. En hurtig google søgning konstaterer, at der intet dansk
litteratur findes, og at langt de fleste sider med jelq også tilbyder
"penis-enlargement" piller og udstyr m.m.

Jeg er ikke meget for at prøve noget, der ikke har nogen dansk omtale.

Er der nogen herinde, der har prøvet denne øvelse?

mvh

ZT

Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-01-04 13:00

> [...]
>
> Jeg er ikke meget for at prøve noget, der ikke har nogen dansk omtale.
>
> Er der nogen herinde, der har prøvet denne øvelse?

Altså hvor bange kan du være for at lave en spøjs øvelse med dine hænder og
ikke andet, de rtager 10 minutter af din tid dagligt ?

Fordi Jelq ordet bruges på sider med "penis-enlargement" pills betyder jo
ikke, at øvelsen ikke virker.

Faktisk kan du gøre din penis større samtidigt med at du træner dig til at
holde dig længere i sengen.

Men du må da selv om du vil følge mit råd...det er frit land vi lever i,
ikke :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 14:58

> Fordi Jelq ordet bruges på sider med "penis-enlargement" pills betyder jo
> ikke, at øvelsen ikke virker.

Har du selv haft resultat af det, eller kender du nogen der har?

Jeg vil da gerne vide om det virker, før jeg bruger 15 min hver dag på det.
Eller værre endnu, kommer til at skade mig selv.

mvh

ZT

Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-01-04 17:04

> Har du selv haft resultat af det, eller kender du nogen der har?
>
> Jeg vil da gerne vide om det virker, før jeg bruger 15 min hver dag på det.
> Eller værre endnu, kommer til at skade mig selv.

Jeg har selv lavet denne øvelse blandt mange andre - men jeg har ikke haft
problemer med at komme for hurtigt, men jeg kan da mærke, at jeg har opnået
3 fordele ved øvelserne:

1. Jeg kan bedre kontrollere mig i sengen - kan holde mig meget længe i op
til 1 time.

2. Jeg kan mærke blodtilførslen til penis er bedre og dermed er ens
erektion meget hårdere end før

3. Min Penis er faktisk også blevet større af disse øvelser - både i
bredden og længden - mest længden.

Hvordan tror du lige at 10 minutters daglig massage kan "skade" din penis ?
Jelq er ikke andet end massage af penis.

Læs mere her:

http://pearchive.thundersplace.com/TomHubbard/hands.htm

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : sb

Dato : 15-01-04 17:04

"ZorroTigerdyr" <zorrotigerdyr@hotmail.com> wrote in message news:<bu5pl2$1eui$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Jeg er ikke meget for at prøve noget, der ikke har nogen dansk omtale.
>
> Er der nogen herinde, der har prøvet denne øvelse?

Meget underholdende læsning. Desværre ER der altså intet der kan gøre
penis større. Der er visse ting som kan få den til at SE større ud.
Hovedsageligt større blodomløb. Så vil den se større ud som slap, men
i erigeret tilstand vil det være det samme.

Til gengæld kan det jo gøre noget positivt ved hjernen, hvis man
virkelig tror på at man har fået en større penis og dermed føler sig
som en bedre elsker.

Den samme øvelse kan anbefales med fødderne oa. hvis man har ønske om
at forstørre disse dele af kroppen :)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-01-04 02:21

> [...]
> i erigeret tilstand vil det være det samme.
>
> Den samme øvelse kan anbefales med fødderne oa. hvis man har ønske om

Du taler som du har viden.

Bliv endelig i din tro.

Hvis min hjerne virkelig spiller mig et puds, så er da helt gal - for så er
mit målebånd også forhekset, da det måler 6 cm længere end det gjorde for
3,5 år siden.

Men jeg er måske virkelig så tilsyret af vrangforestillinger, at jeg bilder
mig ind mit målebånd måler 6 cm længere i dag end det gjorde for 3,5 år
siden - lad dog i så fald bare stakkels mig med mit lave selvværd forblive
i troen.

Du har jo med din veldokumenterede viden på overbevisende vis bekræftet, at
jeg enten er fuld af løgn eller fuld af vrangforestillinger.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : sb

Dato : 16-01-04 13:54

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message news:<1xny3pgbas4fu.1mnb3bhveofkd$.dlg@40tude.net>...

> [...]
>
> Du har jo med din veldokumenterede viden på overbevisende vis bekræftet, at
> jeg enten er fuld af løgn eller fuld af vrangforestillinger.

Det kommer an på din nuværende alder. Hvis du var 14 år for 3,5 år
siden, så tror jeg dig. Men tro så mit ord: det har intet med
øvelserne at gøre.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-01-04 17:47

> Det kommer an på din nuværende alder. Hvis du var 14 år for 3,5 år
> siden, så tror jeg dig. Men tro så mit ord: det har intet med
> øvelserne at gøre.

Jeg var 25 år for 3,5 år siden, min kære ven.
Så kan du jo tænke over, om jeg er en patalogisk løgner eller om jeg måske
har ret.

Med den lille og meget ringe viden du så åbentlyst har om dette område, så
syntes jeg du skulle undersøge kilder lidt grundigere inden du affærdiger
mig.

Men iøvrigt er vi OT lige nu, så drop det - og forbliv i din tro.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Anita

Dato : 16-01-04 18:12

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev

> [...]
> syntes jeg du skulle undersøge kilder lidt grundigere inden du affærdiger

Du må meget undskylde, men jeg tror ærligt talt heller ikke på, at du ved at
massere din pik kan få den til at blive større. Hvis det var tilfældet tror
jeg at metoden ville være langt mere udbredt og almen kendt. Der findes jo
mange mænd med en så dårlig selvtillid omkring deres 'udstyr' at de lægger
sig under kniven og risikerer vilde komplikationer for at få en større pik.
De ville jo betale mange penge for din metode, hvis den altså virkede.

Men det er da interessant hvis det har virket på dig - så skulle du da
skynde dig at få det videnskabeligt dokumenteret og tjene kassen ; )

Venligst Anita

Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-01-04 01:15

> [...]
>
> Men det er da interessant hvis det har virket på dig - så skulle du da
> skynde dig at få det videnskabeligt dokumenteret og tjene kassen ; )

Ikke alle mennesker kan eller vil bruge 4-5 timer dagligt igennem flere år
på at forøge længden af deres penis.

De 10-15 minutters Jelq jeg anbefalde er blot en af mange midler, man bør
bruge, hvis man vil have en større penis.

Der er ingen lette genveje, som der loves på nettet - det er hårdt arbejde
5-6 dage om ugen, 4-5 timer hver dag - og ikke alle mænd vil opleve samme
forøgelse af størrelsen - nogle vil kun opleve 1-2 cm andre vil opleve op
til 5-6 cm - dette er individuelt.

Hvis I vil vide mere, så kig på disse fora - jeg troede PRÆCIS som alle
her, at det var humbug, løgne, snyd og livsløgnere, men tog alligevel
beslutningen om at gå igang for over 3 år siden, da en nær ven af mig
afslørede, at han havde lavet nogle af disse øvelser dagligt igennem
længere tid med positivt resultat til følge:

http://www.betterman.com/

http://pefaq.thundersplace.com/glossary.php

http://www.peforum.net/forum/

http://www.thundersplace.com/forum/?s=

http://www.mattersofsize.com/forum/index.php?s=

http://pub182.ezboard.com/bpridepenis

Her er links til net shops, hvor jeg har købt mit "udstyr", som alle påstår
ikke virker - lige indtil jeg smider bukserne sammen med en pige i sengen:

http://www.jes-extender.dk/

http://www.jelq-usa.com/

http://www.mattersofsize.com/Power_Assist.html

http://www.bibhanger.com

Om det er middelalderlige metoder, der bruges...tjahhh....måske...men brugt
med stædighed, så virker det - så er metoderne vel ligegyldige - blot man
har den nødvendige "priavte" fritid til med stor disciplin dagligt at
udføre øvelserne.

Mht til penis operationer, så kan jeg da sige, at "Jes extender" laves af
en dansk læge, der netop bla. udfører penis operationer, og han giver sine
kunder en jes extender med, som de kan bruge i op til 1 år efter
operationen, for at forøge eller i hvert fald stabilisere den ved operation
forøgede længde og tykkelse af penis.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-01-04 09:18

Der var engang en bruger ved navn "Dr.Ralph"
<dr.ralph@removesol.dk> der skrev:

> [...]
>kunder en jes extender med, som de kan bruge i op til 1 år efter
>operationen, for at forøge eller i hvert fald stabilisere den ved operation

Sincerely yours Jørn Ege Siana M.D.
Scandinavian Clinic of Plastic Surgery/DanaMedic
Toldbodgade 31DK-1253
Copenhagen K.Denmark
Email: info@jes-extender.dk
Website: http://www.jes-extender.com

Ja, så er jeg mere rolig.....*LOL*
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : Piotr

Dato : 14-01-04 22:05

Du kan faktisk træne dig op til at have en orgasme, uden at der er
sædafgang. Dette bevirker at du kan forsætte, uden at miste din erektion.

Der findes flere bøger og lign på emnet:
How to Make Love All Night (and Drive a Woman Wild)
Male multiple orgasm and other secrets for prolonged lovemaking
by Dr. Barbara Keesling, Ph.D.

Find selv flere.

Ja det virker, men det er ikke noget du lige lære på en uge.

God fornøjelse.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-01-04 22:53

[ZorroTigerdyr | Wed, 14 Jan 2004 21:32:32 +0100]

>Jeg har et problem med at jeg kommer alt for tidligt. Der går måske 3-4
>minutter med stille frem og tilbage aktion, så må jeg trække mig ud, for
>ikke at komme op i hende.

Selvom jeg ikke vil spørge med dit problem, kan jeg godt være lidt
misundelig - sprøjter man så nemt, når man at få mere sex

Kan dit problem ikke "bare" løses ved at du spiller pik 1-2 timer før i
dyrker sex, evt. flere gange, for at ligesom tage lidt af gejsten på
forhånd?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 11:26

> Kan dit problem ikke "bare" løses ved at du spiller pik 1-2 timer før i
> dyrker sex, evt. flere gange, for at ligesom tage lidt af gejsten på
> forhånd?

Nej desværre. Det kan bare udskyde det et minut eller to.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 13:08

ZorroTigerdyr wrote:

> Nej desværre. Det kan bare udskyde det et minut eller to.

Hvis jeg tænker en hel del år tilbage, så havde jeg den første gang
eller to også samme "problem" - hvis man bare okser løs som om man skal
nå et tog, så er det ikke så mærkeligt at man ejakulerer for tidligt.

En ven fortalte mig, at det for ham var meget vigtigt hvad man havde i
tankerne, eller om man i det hele taget tænkte på noget imens.
Hvis han bare "tømte" hovedet for tanker, så kunne han holde i flere
halve eller hele timer.
Det virkede i hvert fald for mig; alt efter opstemthed skubber jeg alle
tanker væk, og så er det som om at følsomheden i penishovedet falder
(meget).

Det kræver muligvis lidt øvelse, men ellers kan man jo smøre lidt
Lidokain på penishovedet 10-15 minutter før.
Så ejakulerer man helt sikkert ikke for tidligt :)

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 14:56

> [...]
> Det virkede i hvert fald for mig; alt efter opstemthed skubber jeg alle
> tanker væk, og så er det som om at følsomheden i penishovedet falder

Hvis man ikke tænker på noget, så falder fornøjelsen vel også, gør den ikke?

> Det kræver muligvis lidt øvelse, men ellers kan man jo smøre lidt
> Lidokain på penishovedet 10-15 minutter før.
> Så ejakulerer man helt sikkert ikke for tidligt :)

Der der Lidokain, vil det fjerne al følelse? for jeg vil også gerne kunne
mærke, at jeg er inde i hende og sådan noget. Skal man købe det på recept?

mvh

ZT

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 16:08

ZorroTigerdyr wrote:

> Hvis man ikke tænker på noget, så falder fornøjelsen vel også, gør den ikke?

Både og - der er jo også en stor fornøjelse i at få hende "op at ringe",
evt. flere gange, og det når hun jo næppe hvis du ejakulerer alt for
tidligt.

> Der der Lidokain, vil det fjerne al følelse?

I overfladen/huden, dér hvor du smører det på, ja.
Lidokain er forresten kun navnet på det aktive stof.
Det er et lokalbedøvende stof med semi-hurtigt anslag(virkning) og
virker op til et par timer efter påsmøring, alt efter mængden.
Der findes også et som hedder Benzokain, som virker meget hurtigere, og
hvor virkningen forsvinder tilsvarende hurtigere.
Brug ikke mere end hvad der kan ligge på din lillefingernegl.
(en lillefingernegl der er klippet helt ned)

> for jeg vil også gerne kunne mærke, at jeg er inde i hende og sådan noget.

Det tror jeg ikke du vil være i tvivl om, men prøv det evt. forinden og
se hvor meget "sværere" det er at onanere.
Husk at vaske hænder efter påsmøring, så du ikke får det på læberne
eller i øjnene.

> Skal man købe det på recept?

Nej, det fås i alm. håndkøb. Spørg på apoteket eller i Matas.
Handelsnavnet er Xylokain for creme/liniment med Lidokain i.
Jeg har ikke stødt på nogle med Benzokain i, men de findes garanteret også.

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 16:17

> [...]
> Handelsnavnet er Xylokain for creme/liniment med Lidokain i.
> Jeg har ikke stødt på nogle med Benzokain i, men de findes garanteret

Tak for det gode svar. Jeg er allerede ved at tage jakke på, så jeg kan få
købt stadset og se om det hjælper.

PS. Hvis jeg smører det på min penis, vil kvinden så ikke få det op i
hende/i munden?

Mvh

ZT

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 16:27

ZorroTigerdyr wrote:

> PS. Hvis jeg smører det på min penis, vil kvinden så ikke få det op i
> hende/i munden?

Hvis du som foreslået smører det på 10-15 minutter før, nej.
Det aktive stof trænger forholdsvist hurtigt ind i huden, og den ene
dråbe du skal bruge, vil i praksis ikke påvirke hverken hendes skede
eller tunge/læber.

Fra : Anja Bjerke

Dato : 15-01-04 15:41

ZorroTigerdyr wrote:

> Jeg vil også meget gerne høre fra andre, der enten har et godt
> forslag, eller en mening om det hele.

Kondom?

--
Hilsen Anja

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 15-01-04 16:15

> Kondom?

Ja.

Når jeg bruger kondom, så kan jeg meget længere. Men det er fordi, at jeg
ikke kan mærke noget. De gange jeg har prøvet med kondom (en rød pakke, købt
i Matas) har jeg mistet en del erektion og har ikke kunne få udløsning. Det
er faktisk det omvendte problem. Jeg ville gerne bruge kondom, men jeg
mister min erektion... jeg ved ikke om det er fordi, at de kondomer jeg har
prøvet strammer for meget, men det har det følt lidt som.

Jeg vil gerne prøve med kondomer igen, men så skal jeg vist finde nogle, der
ikke er så stramme. Problemet er bare, tror jeg, at hvis jeg skal have
nogen, der ikke er så stramme, så bliver de sikkert også for lange.

Mvh

ZT

Fra : Bo

Dato : 16-01-04 11:39

Jeg synes da altid det kommer lige til tiden

Fra : stro

Dato : 16-01-04 20:18

Hejsa tiger

Bare lige en strø tanke, hvor lang tid går der før du "kan" igen efter
første udløsning??
Normalt går der vel ikke mere end en smøg dvs 10-15 min. Hvis du kan
leve med det er det jo ok.
Men ellers kan du jo snakke med din læge om at få en pakke Viagra. Jeg
ved godt du kan få rejsning, men viagra kunne jo hjælpe dig med at
beholde den også når du er kommet den første gang.
Med det lille plus at du træner sammen med kæresten/bolleveninden. Så
efter et lille stykke tid kan du klare dig uden pillerne.

Mvh

stro

http://www.kandu.dk/

Fra : ZorroTigerdyr

Dato : 16-01-04 20:41

> Hejsa tiger
>
> Bare lige en strø tanke, hvor lang tid går der før du "kan" igen efter
> første udløsning??

Der gåt de der 10-15 minutter du beskriver, men de gange jeg har prøver
igen, så er det ligesom, at lysten ikke længere er så stor. Enten er det
skuffelsen over første gang, eller også er det fordi, at jeg jo er kommet
allerede, der gør det.

Jeg vil også meget hellere få gjort noget ved problemet, end at skulle komme
to-tre gange i træk for at tilfredsstille kvinden. Især når jeg ikke rigtig
nyder anden gang på samme måde.

Mvh

ZT