Billigste billeter for studerende til Bost~
Fra : Thomas Jansson

Dato : 14-01-04 15:46

Jeg skal til Boston og besøge min ven på hendes college. Jeg vil gerne rejse
d. 27 januar, men hvor gør man det billigst? Jeg har hørt noget om killroy,
men jeg tænkte at der sikkert var en god ide at tjekke med de rejselystne på
dk.fritid.rejse. Hvis der hjælper noget er jeg studerende ved KU og er 21år.
Thomas Jansson
*ret min email til før du skriver*

Fra : mj

Dato : 14-01-04 16:21

> [...]
> men jeg tænkte at der sikkert var en god ide at tjekke med de rejselystne

> dk.fritid.rejse. Hvis der hjælper noget er jeg studerende ved KU og er

prøv du roligt www.kilroytravel.com, www.jyskrejsebureau.dk og
www.statravel.dk som alle tilbyder billigere rejser til studerende....
ellers er der www.flybillet.dk
mvh
morten

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-01-04 23:03

Hej

"Thomas Jansson" <ELLERStjanssonTAK@hehe.email.stadighehe.dk> wrote:

> [...]
>dk.fritid.rejse. Hvis der hjælper noget er jeg studerende ved KU og er 21år.

British Airways kører nogle annoncekampagner i aviserne i disse dag,
noget med "USA fra kr. 2.700,- kincl. alle afgifter" - har bla. set
den i 'MetroXpress'. - Måske du kann finde noget på deres hjemmeside:

https://www.britishairways.com/travel/home/public/en_dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thomas Jansson

Dato : 14-01-04 23:19

Fedt... Det må jeg kigge nærmere på! Tak også tak til mj