Måske en god idé til folk som er skyld i t~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-01-04 12:13

XPOST: dk.fritid.bil, dk.politik.trafik
FUT: dk.fritid.bil

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:
http://www.schweiss.dk/ eller Falck: 70 10 20 30

Fra : Claus Fabritius

Dato : 14-01-04 12:34

Jeg synes at det virker sygt. Men det er selvfølgelig nok et meget godt
alternativ til at lukke hende inde dobbelt så længe.

> XPOST: dk.fritid.bil, dk.politik.trafik
> FUT: dk.fritid.bil

Jeg har lige ændret fut'en da jeg synes at det hører til i politik i stedet
for fritid

--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Hr Petersen

Dato : 31-01-04 07:37

enig !

Hvad med en tvangs-tatoo ?

Hvor uncool at gå rundt på stranden med "jeg er trafikmorder" på ryggen...

Idéen er god - hvis vi taler om folk der virkelige intet fatter. Hvis en
ægte dobbelt trafikmorder tilsyneladene er skide ligeglad med sine
medmennesker burde man faktisk gøre noget sådant. Evt. fjerne begge fødder
og en hånd kirugerisk...

Eller bruges som levende organdonor !