Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp Viper 770 TNT-2 32 og DirectX 8
Fra : Bent Petersen

Dato : 21-04-01 10:39

Hej NG

Jeg har instaleret DirectX 8 og siden haft problemer med at kunne køre UT
4.36 helt stabilt. Fryser tit i Introen men virker fint andre gange. Har
forsøgt 3 forskellige nVIDIA drivere til kortet som er et Diamond Viper 770
uden at det ser ud til at have den store efekt. Jeg anvender Direct3D i UT.

Nogle gode ideer ?.

Mvh Bent Petersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-04-01 16:46

--
M.v.h.
Thore Jensen
"Bent Petersen" <bent.petersen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
770
> uden at det ser ud til at have den store efekt. Jeg anvender Direct3D i

Det er directX 8.0 der sutter, fjern lortet igen.........

Thore