Topcom Butler 300 DECT Standby-tid
Fra : Lars Fredslund Toft

Dato : 14-01-04 10:37

Jeg har købt et Topcom Butler 300 DECT Headset, til min Simens gigaset4170
base, hos TDC.

Har nogen erfaringer med om den overholder den lovede standbytid på 40
timer?

Selv efter et par opladninger holder den tilsyneladende under 10 timer.

Jeg har fået den byttet en gang, men den nye er ikke bedre.

Lars

Fra : Asboe

Dato : 27-01-04 20:50

Lars Fredslund Toft skrev i meddelelsen:
<40050db8$0$246$4d4eb98e@news.dk.uu.net>

>Jeg har købt et Topcom Butler 300 DECT Headset, til min Simens gigaset4170
>base, hos TDC.

Har selv kik på sådan en, men kan ikke finde den herhjemme - hvad gav
du for den i TDC?

--
Hilsen Asboe