Mondeo EEC-IV fejlkode udlæsning
Fra : Tom Nielsen

Dato : 14-01-04 09:02

Jeg faldt over et link til en hjemmefusket fejlkodelæser på
http://www.fordscorpio.co.uk/star.htm

Er der en der ved om denne tester også kan bruges på Mondeo fra 01/1996, som
også har dette stik under instrumentbrættet.

mvh
Tom

Fra : Tom

Dato : 14-01-04 10:29

> [...]
som
> også har dette stik under instrumentbrættet.

Jeg ville helt klar IKKE forsøge med den viste tester fordi du kortslutter 2
af benene for at starte testen. Hvis det ikke er det samme så har du ødelagt
en motorstyring til 5.000 Kr (hvis det kan gøre det).
I Haynes er der meget nøje beskrevet hvordan du laver din egen til mondeo og
hvordan du udlæser koderne.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Tom Nielsen

Dato : 14-01-04 11:24

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en motorstyring til 5.000 Kr (hvis det kan gøre det).
> I Haynes er der meget nøje beskrevet hvordan du laver din egen til mondeo

Den tester fra Haynes du refererer til, er det en der tilsluttes det 16
polede stik under instrumentbrættet eller det 3 polede stik i motorrummet?
Og er den til at udlæse EEC-IV koder med vha en LED?
Jeg kan ihvertfald ikke finde oplysninger om hvorvidt STI og STO signalerne
som benyttes til EEC-IV udlæsning er i mit 16 polede stik.

mvh
Tom

Fra : Tom

Dato : 14-01-04 11:31

> [...]
> Jeg kan ihvertfald ikke finde oplysninger om hvorvidt STI og STO
> som benyttes til EEC-IV udlæsning er i mit 16 polede stik.

Mener det er stikket ude i motorrummet, men så skal jeg hjem og læse da det
er flere år siden jeg har lavet den og ikke husker det mere.

Fra : Jes Juncher

Dato : 28-01-04 13:27

Hejsa

Jeg kan vise dig hvordan man gør..