Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Herkules tweaker virker ikke
Fra : SuneF

Dato : 21-04-01 09:56

Jeg kan ikke måle forskel overhovedet.

Jeg kører med Prophet MX kortet, og har testet i 3DMark2001 og UT ved både
166 MHz og 183 MHz ram clock.

Man burde da forvente et pænt boost ved 183 MHz, det er jo selve
flaskehalsen (båndbredden) der udvides eller hvad?
Jeg har ikke rodet ved core frekvensen for det kører med passiv køling, og
det skal det helst blive ved med.

Gør jeg noget forkert?

mvh.
Sune

Fra : Jesper Bennedbæk Kri~

Dato : 21-04-01 18:41

Jeg har nøjagtig samme problem med mit Asus GF2 MX kort og Asus tweak
utility - jeg kan heller ikke se nogen forskel uanset hvad jeg sætter
core/memory frekvensen til.

Mvh.
Jesper