avi filer
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-01-04 00:52

Har fået en skive med nogle .avi filer fra en (Win)ven. Det ser ud til
på ikonet, at det er en slags Quicktime ting, men min QT player vil ikke
åbne dem. Den beder mig om at gå på nettet og finde (relevante) updates
hos QT. Men der findes ikke nogen i databsen. Siger QTs automatik.
"Desværre findes softwaren ikke på QT-serveren", siger den.

Prøvede så lige at importere den ene fil (ca. 100 Mb) i iMovie, men
iMovie siger, at det vil tage ca. 70 minutter. Dét har jeg ikke
tålmodighed til (hvis det nu ikke virker alligevel, selvom jeg troede,
at iMovie er 'altædende').

(Win) vennen har medsendt en .exe fil til codecs. Den kan jeg
naturligvis ikke bruge. Aner ikke hvad codecs er.

Men hvad gør jeg så?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 14-01-04 00:58

Mich. Ottosen wrote:
> [...]
>
> (Win) vennen har medsendt en .exe fil til codecs. Den kan jeg
> naturligvis ikke bruge. Aner ikke hvad codecs er.

Hent VLC. find den på versintracker, dt skulle gøre tricket

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 14-01-04 10:51

Henrik Lindskou wrote:

> Hent VLC. find den på versintracker, dt skulle gøre tricket

Eller mplayer. Den skulle kunne klare næsten alt. Søg på google.

--Martin

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-01-04 17:20

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Hent VLC. find den på versintracker, dt skulle gøre tricket

Tak, den fungerer fint og så er den Very Low Cost

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen