iCal + T68i
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-01-04 00:02

Jeg har købt en Sony Ericsson T68i som jeg ger vil synkronitere med iCal.
Det går for så vidt godt nok, men der er et problem med tiden mellem de
to enheder.

Hvis jeg f.eks stiller en aftale i iCal til 13:10 og derefter kører en
synkronisering for at flytte data over på telefonen så står aftalen på
T68i til kl. 12:10.
jeg har bøvlet lidt frem og tilbage med indstillinger af tid på begge
enheder, men uden held.
Er der en venlig sjæl som kan fortælle hvordan tiden skal stå på de to
enheder for at virke ??

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-01-04 00:44

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> enheder, men uden held.
> Er der en venlig sjæl som kan fortælle hvordan tiden skal stå på de to

Har du husket at indstille tidszonen på telefonen til GMT+1?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-01-04 14:02

René Frej Nielsen wrote:

> Har du husket at indstille tidszonen på telefonen til GMT+1?

Niksen biksen, men det har jeg nu og det virker......

Mange tak.

Henry Lerche Madsen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-01-04 17:57

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Har du husket at indstille tidszonen på telefonen til GMT+1?
Og når du har gjort det, så overskriv alle aftaler på telefonen, så er
du sikker på at det hele passer.
/Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Jasper Ellermann

Dato : 14-01-04 14:20

Hvis du har en T68i mobil og en mac med X og bluetooth, så er Romeo
programmet for dig. Stille og roligt kan du fjernbetjene alle tænkelige
programmer og funktioner fra mobilen. Det er genialt. Især for iTunes.

Tjek http://www.irowan.com/romeo/index.html

Jasper

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-01-04 19:29

Jasper Ellermann wrote:

> [...]
> programmet for dig. Stille og roligt kan du fjernbetjene alle tænkelige
> programmer og funktioner fra mobilen. Det er genialt. Især for iTunes.

Du har ret, det rykker for vildt....