Billige vinterdæk i Århus
Fra : Jesper

Dato : 13-01-04 22:49

Hej

Jeg skal have nye vintersutter på Golfens forhjul. 185 x 65 x 14.
Hvor køber jeg billigst sådanne i Århus - nogle gode tips?

Jeg har ingen specielle præferencer indenfor dæk - tilgengæld vil en kollega
montere dem for mig, så det er som udgangspunkt kun dækkene jeg går efter.

Jeg kender godt SDS og Quickpot men er der andre steder?

Håber nogle kan komme med et godt tips.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 22:58

"Jesper" <thegambler@snagetv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kollega
> montere dem for mig, så det er som udgangspunkt kun dækkene jeg går efter.

Kig hos www.daekonline.dk Når du selv kan få dem monteret er det nok det
billigste du kan finde.
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Gismo

Dato : 13-01-04 23:15

Eller http://www.daekpriser.dk/

Gismo.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-01-04 23:32

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eller http://www.daekpriser.dk/

Eller:
http://www.cf-offroad.dk/google.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jesper

Dato : 13-01-04 23:39

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Claus Fabritius
> Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

De er meget billige må man sige. Man bliver helt urolig, men det er vel ok.
Det er også en meget informativ hjemmeside de har.

vh. Jesper

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 23:46

> De er meget billige må man sige. Man bliver helt urolig, men det er vel
ok.
> Det er også en meget informativ hjemmeside de har.

Der er en del her fra gruppen der har gode erfaringer med dem, så du kan
roligt handle med dem.

Fra : BorreBoy

Dato : 14-01-04 10:46

> Hej
>
> Jeg skal have nye vintersutter på Golfens forhjul. 185 x 65 x 14.
> Hvor køber jeg billigst sådanne i Århus - nogle gode tips?

Bilistens Lavpris på Holme Møllevej er ret fin. Du kan sagtens på nogle gode
priser hos ham...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 15:53

Ring til Vulcano dæk-service i Skanderborg.

Jeg har aldrig kunnet finde bedre priser på kvalitetsdæk i Østjylland end hos dem.

Manden der er indehaver af stedet hedder Arne - du kan sige, at det er Jan med den
grå vectra, der har sendt dig derned.

Hvis du ikke tror mig, så ring rundt og spørg til prisene.

De desuden giver 9 % hvis du er medlem af FDM.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.55.129)