Pornofilm
Fra : Righto

Dato : 13-01-04 22:30

Jeg ville høre, om der er nogen, der kan anbefale nogle pornofilm til
kæresten og jeg.
Min kæreste har ind i mellem lidt problemer med, at jeg godt kan li' at se
pornofilm.
Hun føler, at hun ikke er nok til mig og at jeg derfor ser pornofilm.

Jeg har prøvet at forklare hende, at det ikke er tilfældet. Jeg har også
spurgt hende om hun ikke har lyst til at prøve at se en sammen med mig. Men
det har hun ikke, for som hun siger, så siger de hende ikke noget.

Så jeg vil høre, om der er nogen af jer, der har været i lignende situation?

Jeg søger så pornofilm, hvor der rent faktisk er en lille handling i og som
ikke bliver spillet af 6 blonde duller med en IQ på niveau med temperaturen
i et køleskab.
Jeg ved ikke om en sådan film faktisk eksisterer - det kan jo være, jeg
stiller for store krav ;)

Men det er da et forsøg værd.

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 00:08

Righto wrote:

> Jeg søger så pornofilm, hvor der rent faktisk er en lille handling i og som
> ikke bliver spillet af 6 blonde duller med en IQ på niveau med temperaturen
> i et køleskab.

Hvorfor betyder pornosskuespilleres IQ så meget, og hvordan bilder I jer
egentlig ind, at I kan gætte deres IQ ud fra deres optræden i en pornofilm?

Jeg er hverken kvinde/dulle, pornoskuespiller eller blond, så det er
altså ikke fordi, jeg føler mig truffet. Jeg synes bare, det er
latterligt at have den slags fordomme.

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 17:14

> Hvorfor betyder pornosskuespilleres IQ så meget, og hvordan bilder I jer
> egentlig ind, at I kan gætte deres IQ ud fra deres optræden i en
pornofilm?

Nu betyder det netop noget i dette tilfælde fordi jeg vil prøve at finde en
pornofilm hvor skuespillerne faktisk har bare LIDT talent inden for skuespil
og ikke bare kan sprede ben og stønne en masse ting, som jeg ikke vil komme
med eksempler på :)

IQ'en i dette tilfælde var netop en metafor for de medvirkendes meget ofte
store talentløshed inden for skuespil.

Og hvis du læser min post igen, så vil du FORHÅBENTLIG kunne se, at det ikke
var en generalisering, men en sammensætning af hvad jeg ikke er ude efter.

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-04 11:04

In article <bu1o5q$2glp$1@news.cybercity.dk>, no@way.com says...
> Hun føler, at hun ikke er nok til mig og at jeg derfor ser pornofilm.

Jammen det er det vel også?

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 17:16

> Jammen det er det vel også?

Undskyld mig, men hvorfor skrev jeg så "Jeg har prøvet at forklare hende, at
det ikke er tilfældet." efter den sætning du citerer?
Og hvorfor skulle jeg lave denne post herinde og søge denne type porno, hvis
det var tilfældet?

Men rart at se disse "seriøse" besvarelser, når man kommer med et seriøst
indlæg ang. et problem i mit forhold.
Mange tak!

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-04 19:49

In article <bu3q40$1j4l$1@news.cybercity.dk>, no@way.com says...

> Undskyld mig, men hvorfor skrev jeg så "Jeg har prøvet at forklare hende, at
> det ikke er tilfældet." efter den sætning du citerer?

Fordi du ikke vil indrømme det for dig selv?

> Og hvorfor skulle jeg lave denne post herinde og søge denne type porno, hvis
> det var tilfældet?

Hm.. fordi du gerne vil lokke hende til noget hun ikke har lyst til?

> Men rart at se disse "seriøse" besvarelser, når man kommer med et seriøst
> indlæg ang. et problem i mit forhold.
> Mange tak!

Spydig.

Fra : Piotr

Dato : 14-01-04 22:09

> Fordi du ikke vil indrømme det for dig selv?

Kan da nemt have lyst til ens kæreste, are fordi man ser en porno film,
eller ser en flot pige på stranden i en meget lille bikini. Det ene
udelukker ikke det andet.

> Hm.. fordi du gerne vil lokke hende til noget hun ikke har lyst til?

Hun er måske opdraget til at "porno" er skidt, og ikke noget piger ser.
Måske skal hun bare omvendes, og finde ud af at det faktisk kan være ganske
dejligt at se porno? ...

Har masser af eksempler på piger/kvinder der har troet noget var "forkert",
og fundet ud af at de faktisk godt kunne lide det. De var bare blevet
programmeret af deres forældre og andre til at "sådan noget er noget gris".

Fra : PerX ...

Dato : 23-01-04 10:19

In article <bu4b6m$2amt$2@news.cybercity.dk>, none@avail.dk says...

> Kan da nemt have lyst til ens kæreste, are fordi man ser en porno film,
> eller ser en flot pige på stranden i en meget lille bikini. Det ene
> udelukker ikke det andet.

Det har jeg heller ikke påstået. Bare at behovet for at se det må være
der fordi det ikke opfyldes på anden måde.

> Hun er måske opdraget til at "porno" er skidt, og ikke noget piger ser.
> Måske skal hun bare omvendes, og finde ud af at det faktisk kan være ganske
> dejligt at se porno? ...

Måske.

> [...]
> og fundet ud af at de faktisk godt kunne lide det. De var bare blevet
> programmeret af deres forældre og andre til at "sådan noget er noget gris".

ja vi er alle programmeret med noget.

Fra : Andropov

Dato : 14-01-04 19:15

Nusle skrev:

>Jeg synes også, at sådanne pornofilm er dræbende
>kedsommelige.

Det er nu ikke så uinteressant når pigen i filmen sutter pik mens han
kommer.
Det er måske mest mænd som synes det er ophidsende :)

> Sådan en pornofilm lyder ret kedelig, så mon ikke I skal have fat i
> noget af Michael Ninn eller Andrew Blake? Blødt lys, kostumer, sensuel
> underlægningsmusik, handling, ...

>Det lyder endnu mere kedsommeligt.

Ja, det er næsten for perfekt.

>Selv vil jeg foretrække pornofilm, hvor kvinderne ser
>lidt mere naturlige ud, og ikke absolut skal ligne kolde
>wannabe-modeller der alligevel ikke kunne gøre karriere
>i den "rigtige" model/skuespillerverden,

Enig. Sådan lidt naboens datter film :)

> Og hvorfor er det kun
>mændene i pornofilmene der må have en lille bums eller
>en smule kønshår siddende "forkert" (selv røvskæg må
>de have til tider)?

Kvinderne får mest i løn i filmene. Nej, den var nok lidt for nem :)

>Alt ovenstående in mente kan det da ikke undre de
>gode herrer, at mange (de fleste) kvinder tænder af.
>Tænk jer bare scenariet omvendt - så ville I nok også
>tænde af - lutter "modelfyre" og så rimeligt mange halv-
>klamme kvinder,
>hvor stort set _hver evig eneste_

Jeg synes ikke at kvinderne behøves at være helt "perfekte" i
pornofilmene.
Det virker tit mere ophidsende når de ikke er det fordi så kommer det
nærmere virkeligheden og man kan bedre forholde sig til det.

>film skulle slutte med at fyren/fyrene slikkede hendes
>fisse. Yeah, right *himmelvendte øjne*.

Men det med at manden sprøjter til sidst er vel også fordi at det er
så nemt at se han kommer. Derimod kvinden i filmen kan måske fake.
Har dog set film hvor det så ud til at hun fik en ægte orgasme.
Jeg synes egentlig godt man i noget af filmen kunne lave afsnit hvor
kvinderne fik orgasme. Men i de lesbiske scener jeg har set virker det
som om det er fake når kvinderne kommer. Jeg kan forstå ud fra Katja
Keans bog at det tager flere timer at lave en pornofilm. På den tid
skulle det vel nok kunne lade sig gøre at give en kvinde en rigtig
orgasme skulle man mene.

>Jeg kunne forestille mig, at amatørporno-film kunne
>være noget - hvor der er safter og ægte støn invol-
>veret, hvor det hele ikke bliver klinisk, tørt, mekanisk
>"frem og tilbage", alt i mens der poseres lidt vel rigeligt
>uden direkte seksuel relevans.

Ja, det kan godt virke som om at det drejer sig om at få flest mulige
forskellige stillinger i kassen. I stedet burde man nok fokusere på at
lave det mere ægte.
Men det har nok noget at gøre med at det er flest mænd som ser
pornofilm og så bliver pornofilm lavet mest ud fra mænds smag. Men
mænd kunne såmænd også ønske sig at det blev mere ægte.
Jeg kommer til at tænke på computerspil som i starten også mest blev
spillet af drenge. Men har fornylig læst temmelig mange piger også
spiller nu. Tror nok det var omkring 40% piger som spiller.
Computerspilproducenterne fokuserer nu også på at lave computerspil
som piger kan lide at spille fordi så er der et større marked for
computerspil og flere penge i kassen. Sådan kunne det måske også gå
for pornofilm hvis der er nok kvinder som ser filmene og fortæller
hvordan de vil have filmene.

>Hvis disse amatørpornofilm så også var kinky, små-
>perverse, "grænseoverskridende" og tilmed kunne
>overraske en engang imellem - så var det lige i øjet.
>Så hvis der er nogen der kender til sådanne film, vil
>jeg da gerne vide det.

Måske man skal søge efter kvindelige producenter af pornofilm.
Men det er lige hvordan man finder dem på nettet.

Fra : nusle

Dato : 14-01-04 20:02

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Enig. Sådan lidt naboens datter film :)

Nej tak - jeg er mere til naboen eller hans søn

> [...]
> Det virker tit mere ophidsende når de ikke er det fordi så kommer det
> nærmere virkeligheden og man kan bedre forholde sig til det.

Netop.

> Måske man skal søge efter kvindelige producenter af pornofilm.
> Men det er lige hvordan man finder dem på nettet.

Det tror jeg ikke duer til mig *GG*

Det jeg har set lavet af kvindelige producenter er
viiildt kedeligt. Det skal "pakkes lidt ind", være
romantisk, have en historie og lignende - og det
siger mig ikke en skid. For min skyld kunne selv
det minimum af "handling" producenterne prøver
at putte ind i alm. pornofilm godt cuttes væk. Og
de mange ansigts-optagelser, de siger mig heller
ikke noget - jeg ser ikke porno for at se på an-
sigter - det kan jeg gøre i bussen

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 14-01-04 21:09

Nusle skrev:

> [...]

>viiildt kedeligt. Det skal "pakkes lidt ind", være
>romantisk, have en historie og lignende - og det

Hvis man forestiller sig at der var puttet porno ind i serien
"krønikken" som mange ser om søndagen for tiden var det så ikke værd
at se ?

Det som gør handlings pornofilm dårlige er nok tit at handlingen er
dårlig...

Men man vil selvfølgelig ikke få så meget porno i en film som
krønikken hvis der var puttet porno ind. Men som afveksling kunne det
måske være udmærket.

I dag fik jeg foresten tilfældigvis åbnet for rundfunk 17.00 på tv2 et
ungdomsprogram. Der sad en pige og fortalte at hun ofte så pornofilm
enten med en veninde eller alene. Tidligere hen synes jeg ikke man så
piger fortælle på tv at de så pornofilm.... Måske piger er ved at
blive lidt mere åbne overfor at de kan finde på at se pornofilm...

> [...]
>de mange ansigts-optagelser, de siger mig heller
>ikke noget - jeg ser ikke porno for at se på an-

Der skal være lidt ansigtsoptagelser så man kan se Katja Keans frække
øjne og Barbie f.eks. :) Et frækt blik er jo også ophidsende hvis det
ikke er kunstigt.
Katja Kean synes jeg virker ret naturlig.

Fra : Helle

Dato : 14-01-04 17:25

"Righto" <no@way.com> wrote in message
> [...]
temperaturen
> i et køleskab.
> Jeg ved ikke om en sådan film faktisk eksisterer - det kan jo være, jeg

Min kæreste og jeg kunne også godt tænke os at se en pornofilm sammen. Dog
er det for meget når det bare handler om at sperme i munden på pigerne og
stønne. Der må, som du siger, meget gerne være lidt handling og
skuespillertalent med. Derfor er vi lige et par mere der søger film i den
stil

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 17:38

Helle wrote:

> [...]

Sådan en pornofilm lyder ret kedelig, så mon ikke I skal have fat i
noget af Michael Ninn eller Andrew Blake? Blødt lys, kostumer, sensuel

Eller hvad med stjernetegnsfilmene fra 70'erne? Disse film har deres
helt egen morsomme charme. :)

Fra : nusle

Dato : 14-01-04 18:18

"Lædertarzan" <min_adresse_er_hemmelig> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

> underlægningsmusik, handling, ...

Det lyder endnu mere kedsommeligt.

> Eller hvad med stjernetegnsfilmene fra 70'erne? Disse film har deres

Ajjj, de er vist ved at være _for_ softporn, er de ikke?

Selv vil jeg foretrække pornofilm, hvor kvinderne ser
lidt mere naturlige ud, og ikke absolut skal ligne kolde
wannabe-modeller der alligevel ikke kunne gøre karriere
i den "rigtige" model/skuespillerverden, og derfor "tager
til takke" med at lave pornofilm. Og hvorfor er det kun
[...]

Men at skulle over i softporn, det er altså for kedeligt
for lige min smag.

[...]
(Ja, ja - jeg ved det, jeg har _virkelig_ noget imod
gængse pornofilm *GG*)

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 19:03

nusle wrote:

> Det lyder endnu mere kedsommeligt.

Ja. Rigtig kedsommeligt, men den slags film påstås at være lavet til
piger og par, og derfor anbefalede jeg dem.

> Ajjj, de er vist ved at være _for_ softporn, er de ikke?

Softporn? Hvad betyder det? Er det, når der antydes en hel masse, men
man ikke ser det direkte? Sådan er disse film ikke. Man ser skam det
hele. (Måske tænker du på sengekantsfilmene?)

> [...]
> mændene i pornofilmene der må have en lille bums eller
> en smule kønshår siddende "forkert" (selv røvskæg må

Jamen, så prøv at se en stjernetegnfilm. Der er masser af hår, som
sidder forkert. :)

Fra : nusle

Dato : 14-01-04 19:55

> [...]

> man ikke ser det direkte? Sådan er disse film ikke. Man ser skam det
> hele. (Måske tænker du på sengekantsfilmene?)

Jeg har set begge dele - og jeg ved godt, at senge-
kantsfilmene er mere softporn om man vil.

Men jeg synes stadig stjernetegnsfilmene er... ja,
hvad jeg vil kalde softporn (selvom jeg måske
bruger ordet forkert i denne sammenhæng).

Jeg synes godt at sex må være noget "griseri",
lidt vildt, lidt perverst osv.

> Jamen, så prøv at se en stjernetegnfilm. Der er masser af hår, som
> sidder forkert. :)

Jeg er ikke til masser af hår - jeg synes bare at når
kvinderne har intim-frisører (hvad mange har!) og når
der ligefrem i visse tilfælde retoucheres - så er det
altså ude på et overdrev. Og skal jeg være ærlig,
så handler det også om opstillingen af sådanne
urealistiske "ideal-kvinder" (silikone and all the rest),
som jeg ikke gider glo på sammen med den jeg er
forelsket i/elsker. Når han drejer hovedet og ser på
mig, er jeg ikke hverken retoucheret eller kommet
direkte fra en intimfrisør. Det er ikke fremmende for
ens egen følelse af at være sexet og lækker i den
udkårnes øjne. Og hvor det kan være "okay" på en
god dag, hvor alt har flasket sig, og jeg har det godt
med mig selv, er det noget nær en "katastrofe" på en
dårlig dag, hvor jeg ikke mærker min selvtillid så
meget. På en sådan dårlig dag - tænder jeg helt og
aldeles af på sex ved at se en sådan pornofilm, og
er det rigtigt grelt, så kan der gå dage/uger, før jeg
får lysten igen (og jeg er ellers rimelig lysten *GG*).

mange hilsner
nusle

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 21:21

nusle wrote:

> Men jeg synes stadig stjernetegnsfilmene er... ja,
> hvad jeg vil kalde softporn (selvom jeg måske
> bruger ordet forkert i denne sammenhæng).

Jeg vil sige gammeldags. Det er jo helt almindelig porno med piksut,
fisseslik, prutfinger og analsex. Der er overhovedet ikke noget blødt
ved det. Den eneste forskel på det og nutidens porno er næsten, at de
medvirkende ser ud, som man så ud dengang. Dengang var det bare ikke så
moderne med intimbarbering, silikonebabser m.m. - de ting, I ikke bryder
jer om.

> Jeg synes godt at sex må være noget "griseri",
> lidt vildt, lidt perverst osv.

Prøv at finde noget med Ornepigen Bodil fra samme periode.

> Jeg er ikke til masser af hår

Nej nej. Det var også mest for sjov.

> [...]
> altså ude på et overdrev.
> [...]
> urealistiske "ideal-kvinder" (silikone and all the rest),

Jaja, det er efterhånden blevet slået fast, at kvinder ikke kan lide den
slags. Tråden handler jo også om pornofilm, som ikke er sådan. Jeg er
kommet med et par eksempler.

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 19:04

> Dog
> og
> den
>
> Jeg synes også, at sådanne pornofilm er dræbende
> kedsommelige.

Jeg har aldrig set sådanne film, som jeg beskriver sådan, så jeg ved ikke om
jeg er enig eller uenig med dig :)

> Det lyder endnu mere kedsommeligt.

Enig - jeg er ikke ude efter erotiske film.
For de kører (eller kørte) på TVDK i weekenderne sent om aften (de der 30
minutters ting) - og det er sygeligt kedeligt at se på.

> Ajjj, de er vist ved at være _for_ softporn, er de ikke?

Enig - jeg er ikke interesseret i at sidde og grine, når jeg ser porno.

> [...]
> wannabe-modeller der alligevel ikke kunne gøre karriere
> i den "rigtige" model/skuespillerverden, og derfor "tager

Der har du fat i noget af det rigtige - noget af det jeg er efter.
Jeg har godt nok ikke sat nogen kriterier op for udseendet, men jeg
foretrækker skam mere naturlig udseende kvinder i pornofilm. De behøver ikke
at have 3 lag makeup og 1 kg silikone i hvert bryst for at være lækre -
tværtimod.

> [...]
> uden direkte seksuel relevans.
> (Ja, ja - jeg ved det, jeg har _virkelig_ noget imod

Jeg kan rigtig godt li' private optagelser - men heller ikke det er noget
min kæreste gider. Jeg har forsøgt :/ (men der er heller ingen handling i)
Det kan jo også være, at det bare er umuligt at finde noget af den slags
film, som hun vil kunne li'. Men et forsøg vil jeg da gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 19:12

Righto wrote:

> Enig - jeg er ikke ude efter erotiske film.

Det er altså ikke bare "erotiske" film! Selvfølgelig anbefaler jeg ikke
den slags, når det er porno, du spørger efter! (De er dog stadig kedelige.)

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 19:13

> Enig - jeg er ikke ude efter erotiske film.
> For de kører (eller kørte) på TVDK i weekenderne sent om aften (de der 30
> minutters ting) - og det er sygeligt kedeligt at se på.

Ok efter at have læst Lædertarzan's sidst post, så lader det til at disse
film ikke er, som jeg troede de var :)
Vil da prøve at søge i gennem Google og de andre søgemaskiner på de navne og
se hvad jeg kan komme op med.

Takker.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-01-04 22:11

Righto wrote:
> Enig - jeg er ikke ude efter erotiske film.
> For de kører (eller kørte) på TVDK i weekenderne sent om aften (de
> der 30 minutters ting) - og det er sygeligt kedeligt at se på.

hvad ER du så interesseret i??
og er det reelt din interesse der bør være i højsædet hvis det er din
kæreste der skal overtales til at se det?

> Enig - jeg er ikke interesseret i at sidde og grine, når jeg ser
> porno.

hvorfor ikke??
personligt griner jeg næsten hver gang jeg ser porno.... men det er altså
ikke ensbetydende med at jeg ikke tænder på dem...... men jeg tænder mere på
"forslaget" end selve billederne, hvis du forstår.......

> [...]
> handling i) Det kan jo også være, at det bare er umuligt at finde
> noget af den slags film, som hun vil kunne li'. Men et forsøg vil jeg

har du overvejet at starte roligt med almindelige film med seksuelle
undertoner? starte i det små......
hvis i er til lidt dominans kan jeg anbefale "Secretary"..... udemærket film
med masser af seksuelle undertoner uden at man reelt ser noget konkret
seksuelt... herefter kan man så arbejde sig over i lidt erotisk eller
softporn..... en udgave af O's historie feks..... hvis hun skal inspireres,
så prøv at give hende den og læse først så hun ved hvad hun går ind
til......
og herefter igen over i mere gængs porn.....

lad endelig være med at tro at din kæreste vil anse pornofilm med samme
alvor og med samme undertoner som du... den humoristiske indgangsvinkel
tager MEGET af alvoren når man er lidt usikker..... gør grin med hende der
er så linseliderlig at hun ikke kigger væk fra kameraret et øjeblik.....
kommenter hvor grimme silikonerne er...... lav grin med alle de små ting som
din kæreste IKKE gør for dig og ikke er for dig...... for hvis man kan
griner af det, er det lidt mere "legit" at se porn hvis man inderst inde er
en pæn pige....... men man kan sagtens stadig være modtagelig overfor de
forslag der vises.....

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Innocent Bystander

Dato : 14-01-04 18:14

Nu er der satme længe siden jeg sidst har set en pornofilm, men kan huske
en der hed: The devil in miss. Jones ret god handling.
eller hvad med de gamle stjernetegnsfilm, ganske underholdende og godt med
sex.
Min erfaring med at se pornofilm sammen med piger, er at amatørfilm er
faldet i god jord.
af nyere film kan prøves en serie der hedder excuse me

kunne blive ved, men prøv at overveje, hvad han hun kan lide i sengen og så
gå efter film med de temaer, eller/og tal om jeres fantasier og find de
film(kan være ganske inspirerende. sf.)

søren

Fra : SimonL

Dato : 16-01-04 00:00

> Min kæreste og jeg kunne også godt tænke os at se en pornofilm
sammen. Dog

En masse overflødig diskussion på personens spørgsmål oppe i toppen
synes jeg. I stedet vil jeg anbefale nogle film som har lidt handling og
ikke for meget zoom-sex.

Puzzy Power har produceret en film ved navn Pink Prison med bl.a. Katja
Kean.
Desuden har Zentropa også produceret en film med Katja Kean. Den hedder
Constance og er også udemærket til brug med kæresten ved siden af.

Håber du/I kan bruge svaret til noget. Det har virket for min kæreste og
mig.

Hilsen Simon

http://www.kandu.dk/

Fra : Andropov

Dato : 16-01-04 13:18

"SimonL" <SimonL.news@kandu.dk> wrote in message news:<40071c81$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> Desuden har Zentropa også produceret en film med Katja Kean. Den hedder
> Constance og er også udemærket til brug med kæresten ved siden af.

Om et par måneder kommer der en film (med dansk skuespillerinde)som
hedder "all about Anna" som også indeholder noget porno og for de
kvinder som vil se Mads Mikkelsens bare røv er "Torremolinos 73" nok
sagen :) Der er dog vist ikke rigtig porno i den sidstnævnte.

Fra : sb

Dato : 16-01-04 14:01

> [...]
> pornofilm.
> Hun føler, at hun ikke er nok til mig og at jeg derfor ser pornofilm.

Altså, en af klassikerne er jo 'Os historie'. Der er vist endda 3 af
dem, men det er nr. 1 der er mest hold i. Der er en hel del handling
og selv om pornoen måske til tider er hård, så er der et rigtigt
manuskript bag og vist nok med flere ting som specielt (nogle) kvinder
tænder på.

Men selvfølgelig, hvis din kæreste er tyen der kun vil have sex i
mørke under dynen, så er pornofilm nok ikke det rigtige sted at
starte.

Hvad med at spørge hende ud om, hvad hun tænder på og så se om der er
noget med det tema?

Fra : Torbjørn Morka

Dato : 25-04-04 14:35

Righto wrote:
> [...]
> i et køleskab.
> Jeg ved ikke om en sådan film faktisk eksisterer - det kan jo være, jeg

Si meg, er jenta di på alle måter flink til og liker og tilfredstille
deg sexuelt ?
Har hun innvendinger mot analsex eller suging ?
Hvis hun ikke det har, kan jeg faktisk ikke skjønne du behøver se på
pornofilm...
(håper ikke det skyldes at jeg er norsk..)

T.