/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Kvinder!!
Fra : Søren Christensen


Dato : 13-01-04 18:54

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224282

Hvor dum kan man egentlig være?
Købe en bil uden at prøve den...
Sige nej til at købe den nysynet.
Hun har tilsyneladende ikke engang spurgt til hvornår
den skulle synes.
Hva med at prøve at åbne motorhjelmen og tage et kig?
Hun har en svoger der er mekaniker men brugte ham ikke....

Jeg har næsten ondt at forhandleren...

Venligst



 
 
Anders T. Pedersen (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Anders T. Pedersen


Dato : 13-01-04 19:08


"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:400430da$0$27448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224282
>
> Hvor dum kan man egentlig være?
> Købe en bil uden at prøve den...
> Sige nej til at købe den nysynet.
> Hun har tilsyneladende ikke engang spurgt til hvornår
> den skulle synes.
> Hva med at prøve at åbne motorhjelmen og tage et kig?
> Hun har en svoger der er mekaniker men brugte ham ikke....
>
> Jeg har næsten ondt at forhandleren...
>
> Venligst
>

Ja, Jeg vil da faktisk kalde det pinligt at de står offentligt frem med
det..

/Anders.



Martin Johansen [600~ (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 13-01-04 19:53

On Tue, 13 Jan 2004 19:07:44 +0100, Anders T. Pedersen wrote:

> Ja, Jeg vil da faktisk kalde det pinligt at de står offentligt frem med
> det..

Jeg gør gerne mig selv pinlig berørt såfremt der kunne være penge i
det, i det her tilfælde penge tilbage fra BT Bilsalg

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
"Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
Se mere på http://www.usenet.dk/


Morten Fruergaard (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 13-01-04 19:08

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224282


Gammel historie...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



Rasmus (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus


Dato : 13-01-04 19:35


"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message
news:400430da$0$27448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224282
>
> Hvor dum kan man egentlig være?
> Købe en bil uden at prøve den...
> Sige nej til at købe den nysynet.
> Hun har tilsyneladende ikke engang spurgt til hvornår
> den skulle synes.
> Hva med at prøve at åbne motorhjelmen og tage et kig?
> Hun har en svoger der er mekaniker men brugte ham ikke....
>
> Jeg har næsten ondt at forhandleren...

Det skal du ikke have BT-bilsalg er ikke helt fine i kanten...., bare kig på
de biler han har til salg på bla. dba, bare på billederne kan man se det er
sminkede lig, jeg har hørt flere historier om dem (og jeg bor over 250km fra
dem....)

mvh
Rasmus



Fornavn Efternavn (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Fornavn Efternavn


Dato : 13-01-04 23:05

Alle brugtbil forhandlere er svindlere, de skal jo leve af og snyde
kunderne. Hvordan skal de ellers kunne overleve ?. Nogle snyder bare kunden
mere end andre, men alle snyder, og lever af det !!. Jeg blev fx snydt godt
og grundigt hos Steens MC og Biler i Tarp ved Esbjerg. Så gå en stor bue
udenom denne Storsvindler.



Per Beer Hansen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 14-01-04 09:45

Fornavn Efternavn wrote:
> Alle brugtbil forhandlere er svindlere,

Det var da ellers noget af en generalisering !

> de skal jo leve af og snyde
> kunderne.

Jeg troede de skulle leve af at købe/sælge biler ?

> Hvordan skal de ellers kunne overleve ?.

Øhh, købe biler og sælge dem med fortjeneste ?

> Nogle snyder bare
> kunden mere end andre, men alle snyder, og lever af det !!.

Kan du ikke uddybbe det lidt mere nøjagtigt, hvad du mener med at de alle
sammen snyder ?

> Jeg blev
> fx snydt godt og grundigt hos Steens MC og Biler i Tarp ved Esbjerg.
> Så gå en stor bue udenom denne Storsvindler.

Ja ifølge dine påstande længere oppe, så er du jo blevet snydt hvis du bare
har købt en bil der....

Hvis du absolut skal "hænge" en forhandler ud herinde, så er du nødt til at
komme med alle oplysningerne om hvorledes du er blevet snydt, ellers er der
ingen der tror på det (medmindre at du har handlet hos BT Bilsalg).

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Lars Frandsen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars Frandsen


Dato : 14-01-04 11:40

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4005017d$0$29401$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Fornavn Efternavn wrote:
> > Alle brugtbil forhandlere er svindlere,
>
> Det var da ellers noget af en generalisering !
>
> > de skal jo leve af og snyde
> > kunderne.
>
> Jeg troede de skulle leve af at købe/sælge biler ?
>
> > Hvordan skal de ellers kunne overleve ?.
>
> Øhh, købe biler og sælge dem med fortjeneste ?
>
> > Nogle snyder bare
> > kunden mere end andre, men alle snyder, og lever af det !!.
>
> Kan du ikke uddybbe det lidt mere nøjagtigt, hvad du mener med at de alle
> sammen snyder ?
>
> > Jeg blev
> > fx snydt godt og grundigt hos Steens MC og Biler i Tarp ved Esbjerg.
> > Så gå en stor bue udenom denne Storsvindler.
>
> Ja ifølge dine påstande længere oppe, så er du jo blevet snydt hvis du
bare
> har købt en bil der....
>
> Hvis du absolut skal "hænge" en forhandler ud herinde, så er du nødt til
at
> komme med alle oplysningerne om hvorledes du er blevet snydt, ellers er
der
> ingen der tror på det (medmindre at du har handlet hos BT Bilsalg).
>

....og ikke være anonym.
Hvis man vælger at gemme sig bag Fornavn Efternavn er det for mig ikke
særligt troværdigt.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/



Fornavn Efternavn (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Fornavn Efternavn


Dato : 14-01-04 21:07

Enhver idiot ved sku' da, at en brugtbilforhandler til enhver tid vil
forsøge, at købe en bil til den absolut laveste pris og sælge den samme bil
til den absolut højeste pris. Og jo mere forhandleren kan snyde både sælger
og køber, jo mere tjerner han sku' da. Det kan selv burhøns forstå. Det er
naturligvis samtidig en balancegang, da han naturligvis også skal bevare sit
gode ry. Og en svindler som fx Steens MC og Biler i Tarp ved Esbjerg, som
ikke giver garanti på en bil til 200.000 kr og kalder ens kone for en idiot,
fordi hun ikke kan forstå, at kølervæsken plasker ud af motoren ... ja, ham
bør man sku' da advare andre mod at handle med !!.



Per Beer Hansen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 14-01-04 21:15

Fornavn Efternavn wrote:
> Enhver idiot ved sku' da,

Skulle vi ikke lige prøve at finde tonen igen ?

> at en brugtbilforhandler til enhver tid vil
> forsøge, at købe en bil til den absolut laveste pris og sælge den
> samme bil til den absolut højeste pris.

Det er da det som hele forretningen går ud på, det er da ikke at snyde folk.
Eller mener du også du bliver snydt nede i Brugsen, fordi købmanden tjener
på sine varer ?

> Og jo mere forhandleren kan
> snyde både sælger og køber, jo mere tjerner han sku' da.

Det er det der kaldes forretningssans, det er da ikke hvad jeg vil kalde
snyd.

> Det kan selv
> burhøns forstå.

Åbenbart ikke.

> Det er naturligvis samtidig en balancegang, da han
> naturligvis også skal bevare sit gode ry. Og en svindler som fx
> Steens MC og Biler i Tarp ved Esbjerg, som ikke giver garanti på en
> bil til 200.000 kr og kalder ens kone for en idiot, fordi hun ikke
> kan forstå, at kølervæsken plasker ud af motoren ... ja, ham bør man
> sku' da advare andre mod at handle med !!.

Det er ikke ret nemt, at tage stilling til om du er blevet snydt, udfra de
oplysninger du kommer med her.

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



jan@stevns.net (14-01-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 14-01-04 21:39

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev :

>...og ikke være anonym.
>Hvis man vælger at gemme sig bag Fornavn Efternavn er det for mig ikke
>særligt troværdigt.

Åehh - helt anonym er han nu ikke - og han troede han blot kunne svine
Steen's MC til vildt og uhæmmet. Steen havde nu en lidt anden
version af tingene
(men det er sgu' snart en gammel traver)

--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Track Finder (17-01-2004)
Kommentar
Fra : Track Finder


Dato : 17-01-04 12:27

> >Hvis man vælger at gemme sig bag Fornavn Efternavn er det for mig ikke
> >særligt troværdigt.
>
> Åehh - helt anonym er han nu ikke - og han troede han blot kunne svine
> Steen's MC til vildt og uhæmmet. Steen havde nu en lidt anden
> version af tingene
> (men det er sgu' snart en gammel traver)
>
> --

Nej, det har i virkeligheden ikke kun relation til mig, selvom alle kræfter
trækker i den retning. Steen har efterhånden snydt så mange mennesker i
Esbjerg og omegn, så han er klart mere berygtet end berømt. Men der kommer
jo hele tiden nye unge mennesker som netop har fået et kørekort, og det
siges, at det er dem han lever af. Nej, han er klart en skamplet på Esbjergs
bybillede.
At der alligevel findes mennesker som jer 2, der formår at forsvare en tyv
som Steen, fortæller jo bare, at i alle 3 sidder i samme båd, og sikkert
snart i samme celle !!.
Jeg kan i øvrigt oplyse, at bilen konstant har stået på værksted siden
købet, for halvanden år siden. Og i skrivende stund står den på et værksted
på Fyn, da den ikke kunne transportere min familie og jeg hjem i aftes.



Lars Frandsen (17-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars Frandsen


Dato : 17-01-04 12:51

"Track Finder" <tomtom2@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:40091bf8$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > >Hvis man vælger at gemme sig bag Fornavn Efternavn er det for mig ikke
> > >særligt troværdigt.
> >
> > Åehh - helt anonym er han nu ikke - og han troede han blot kunne svine
> > Steen's MC til vildt og uhæmmet. Steen havde nu en lidt anden
> > version af tingene
> > (men det er sgu' snart en gammel traver)
> >
> > --
>
> Nej, det har i virkeligheden ikke kun relation til mig, selvom alle
kræfter
> trækker i den retning. Steen har efterhånden snydt så mange mennesker i
> Esbjerg og omegn, så han er klart mere berygtet end berømt. Men der kommer
> jo hele tiden nye unge mennesker som netop har fået et kørekort, og det
> siges, at det er dem han lever af. Nej, han er klart en skamplet på
Esbjergs
> bybillede.
> At der alligevel findes mennesker som jer 2, der formår at forsvare en tyv

Jeg forsvarer ham ikke, jeg siger bare, at din troværdighed for mig kan
ligge på et lille sted, når du ikke tør stå frem med dit navn.

> som Steen, fortæller jo bare, at i alle 3 sidder i samme båd, og sikkert
> snart i samme celle !!.

Den var plat.

> Jeg kan i øvrigt oplyse, at bilen konstant har stået på værksted siden
> købet, for halvanden år siden. Og i skrivende stund står den på et
værksted
> på Fyn, da den ikke kunne transportere min familie og jeg hjem i aftes.
>

Så har den vel heller ikke stået konstant på værksted, hvis den kan køre dig
til Fyn.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/



Track Finder (17-01-2004)
Kommentar
Fra : Track Finder


Dato : 17-01-04 12:58

> Så har den vel heller ikke stået konstant på værksted, hvis den kan køre
dig til Fyn.


.... og så har du humor.



jan@stevns.net (17-01-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 17-01-04 17:51

"Track Finder" <tomtom2@esenet.dk> skrev :

>Nej, det har i virkeligheden ikke kun relation til mig, selvom alle kræfter
>trækker i den retning. Steen har efterhånden snydt så mange mennesker i
>Esbjerg og omegn, så han er klart mere berygtet end berømt.

Det er jo så *din* udlægning af tingene - Lasse !

>At der alligevel findes mennesker som jer 2, der formår at forsvare en tyv
>som Steen, fortæller jo bare, at i alle 3 sidder i samme båd, og sikkert
>snart i samme celle !!.

Hold nu kæft med dine fjollede tirader om alt muligt som ikke holder
en skid, når man går tingene lidt på klingen.

Du blev i sin tid tilrådet at tage kontakt til forhandleren - fremfor
at svine vedkommende til - du skrev endda til mig at du var ked af de
ting der var nævnt i grupperne, og alligevel fortsætter du i samme
stil -

>Jeg kan i øvrigt oplyse, at bilen konstant har stået på værksted siden
>købet, for halvanden år siden. Og i skrivende stund står den på et værksted
>på Fyn, da den ikke kunne transportere min familie og jeg hjem i aftes.

og ?

--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Per Beer Hansen (17-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 17-01-04 18:49

Track Finder wrote:
> At der alligevel findes mennesker som jer 2, der formår at forsvare
> en tyv som Steen, fortæller jo bare, at i alle 3 sidder i samme båd,
> og sikkert snart i samme celle !!.
>

Med den slags udtalelser du kommer med, så kan jeg godt forstå at der ikke
er nogen der gider høre på dig, ikke engang en "forbryderisk" bilhandler.

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Per Beer Hansen (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 13-01-04 21:44

Søren Christensen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=224282
>

Den har været postet her engang før:
http://makeashorterlink.com/?N3A312E07

Og der har har også kørt en tråd om hvorvidt BT Bilsalg var gået konkurs:
http://makeashorterlink.com/?R5D326E07

Og det sidste er jo ikke så ring' endda
Magen til klamphugger/storsvindler skulle man vist lede længe efter.

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Per Beer Hansen (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 13-01-04 22:01

Per Beer Hansen wrote:
> Magen til klamphugger/storsvindler skulle man vist lede længe efter.

Og sørme om ikke BT Bilsalg figurerer mange steder på nettet, hvis man søger
lidt på google

http://makeashorterlink.com/?D61411E07
Rene Ord For Pengene - DR TV

http://makeashorterlink.com/?R37421E07
Lidt nede på siden, kan man læse en advarsel fra FDM.

http://www.bt-bilsalg.dk/
Men desværre ser det stadig ud til at forretningen "lever"

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



jan@stevns.net (13-01-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 13-01-04 22:07

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>http://www.bt-bilsalg.dk/
>Men desværre ser det stadig ud til at forretningen "lever"

Ja .... så længe folk bliver ved med at have den fjogede ide med at
sætte et lighedstegn mellem lavpris og kvalitet så lever sådanne
kanutter jo fremragende.

(slet ikke kun forbeholdt quinder)
--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Per Beer Hansen (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 13-01-04 22:18

jan@stevns.net wrote:
>
> Ja .... så længe folk bliver ved med at have den fjogede ide med at
> sætte et lighedstegn mellem lavpris og kvalitet så lever sådanne
> kanutter jo fremragende.
>
> (slet ikke kun forbeholdt quinder)

Næh det har du ret i, men jeg synes det er underligt at de kan overleve i
netop dén branche.
Jeg har aldrig nogensinde hørt om en glad kunde fra dem, tværtimod har jeg
hørt mange (rigtig mange) negative historier derfra.
Jeg har oven i købet selv været derinde, for nogle år siden, og kikke på bil
(det var inden de blev kendte/berygtede), og jeg talte med indehaveren af
biksen.
Det er ikke en person jeg nogensinde kunne finde på at handle med, bare hans
attitude over for kunderne.
Men det værste, det er dog stadig deres biler eller rettere sagt, standen på
dem
Nu skriver de oven i købet på deres hjemmeside, at firmaet er ekspanderet,
så der nu er hele 3 afdelinger.
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre ?

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



KASO (14-01-2004)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 14-01-04 13:21

"jan@stevns.net" skrev d. 13-01-04 22:07 dette indlæg :
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :
>
> >http://www.bt-bilsalg.dk/
> >Men desværre ser det stadig ud til at forretningen "lever"
>
> Ja .... så længe folk bliver ved med at have den fjogede ide med at
> sætte et lighedstegn mellem lavpris og kvalitet så lever sådanne
> kanutter jo fremragende.

Hmm - det er da værre med de, der sætter lighedstegn mellem overpris og
kvalitet - de mister flere penge
(De kan sågar finde på at købe en VW - AV - undskyld - jeg kunne
ikke lade være.... )

Mere seriøst: Flosklen "man får, hvad man betaler for" holder langt fra
altid. Man kan sagtens købe kvalitet til lavpris - og bras til overpris
(og omvendt naturligvis). Det gælder altid om at holde øjne og ører
åbne, hvis man ikke vil købe katten i sækken.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Ukendt (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-04 22:11


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40045c98$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> > Magen til klamphugger/storsvindler skulle man vist lede længe efter.

Denne her udtalelse er "herlig":

"I bladet Motor siger indehaveren af brugtvognsforretningen, Benjamin
Thomsen, at firmaet kører en meget retfærdig reklamationspolitik, og at
købeloven er problematisk, fordi den giver folk rettigheder."

Det er sgú også uretfærdigt at BT ikke kan skalte og valte som *HAN*
lyster.

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Per Beer Hansen (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 13-01-04 22:20

Bjørn Jørvad wrote:
>
> Denne her udtalelse er "herlig":
>
> "I bladet Motor siger indehaveren af brugtvognsforretningen, Benjamin
> Thomsen, at firmaet kører en meget retfærdig reklamationspolitik, og
> at købeloven er problematisk, fordi den giver folk rettigheder."

He he, ja den er god
Jeg har talt med ham engang, og tro mig, han har ikke opfundet den dybe
tallerken

>
> Det er sgú også uretfærdigt at BT ikke kan skalte og valte som *HAN*
> lyster.

Ja, det er såååå synd for ham


--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Ukendt (13-01-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-04 22:29


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40046122$0$29393$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> He he, ja den er god
> Jeg har talt med ham engang, og tro mig, han har ikke opfundet den
dybe
> tallerken

Bare han ikke begynder at sælge møbler og så på udsalg..

--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn



Per Beer Hansen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 14-01-04 21:20

Bjørn Jørvad wrote:
>
> Bare han ikke begynder at sælge møbler og så på udsalg..

Ja uha, det tror jeg faktisk han ville være skrap til

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Søren Christensen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Søren Christensen


Dato : 14-01-04 17:09


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:40046122$0$29393>
> He he, ja den er god
> Jeg har talt med ham engang, og tro mig, han har ikke opfundet den dybe
> tallerken
>

Næh nok ikke men er det kunderne eller ham der er den dumme?
Han har tilsyneladende så meget succes så han kan ekspandere!
Den kloge narre den mindre kloge... I dette tilfælde en kvinde der ikke
engang gad og kigge om der overhovedet lå en maskine i bilen...


Venligst



Per Beer Hansen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 14-01-04 21:18

Søren Christensen wrote:
>
> Næh nok ikke men er det kunderne eller ham der er den dumme?

Han er den dumme, kunderne er "kun" naive, de handler jo i "god tro".

> Han har tilsyneladende så meget succes så han kan ekspandere!

Ja forstå det, den som kan, for jeg kan ikke.

> Den kloge narre den mindre kloge...

Det har du lidt ret i, meeeen ligefrem at kalde ham for klog

> I dette tilfælde en kvinde der
> ikke engang gad og kigge om der overhovedet lå en maskine i bilen...
>

Det er jo bare uhyggeligt, at man i dagens Danmark kan finde den slags
forhandlere.
Han skulle sættes i gabestok, og derefter have tatoveret STORSVINDLER i
panden

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Martin Johansen [600~ (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 14-01-04 21:20

On Wed, 14 Jan 2004 21:18:16 +0100, Per Beer Hansen wrote:

> Han skulle sættes i gabestok, og derefter have tatoveret STORSVINDLER i
> panden

Og det med en loddekolbe

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
"Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
Se mere på http://www.usenet.dk/


jan@stevns.net (14-01-2004)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 14-01-04 21:42

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Det er jo bare uhyggeligt, at man i dagens Danmark kan finde den slags
>forhandlere.
>Han skulle sættes i gabestok, og derefter have tatoveret STORSVINDLER i
>panden

Inden vi kommer alt for godt igang ........ hvad gav de to kegler for
bilen ?

5000.- ??


--
jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Per Beer Hansen (14-01-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 14-01-04 21:47

jan@stevns.net wrote:
>
> Inden vi kommer alt for godt igang ........ hvad gav de to kegler for
> bilen ?
>
> 5000.- ??

Det ved jeg så ikke, det eneste jeg har set, er at det er en Escort.
Der står heller ikke noget om hvor gammel den er, bare at den er MEGET
rusten (udtalt af en synsmand).

Der er også andre ting i artiklen jeg har studset lidt over, der står at
parret købte bilen, og dagen efter fik de synsindkaldelsen i postkassen fra
SBI ?
Så hurtige har de vist aldrig arbejdet før

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177526
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408691
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste