Forårskuller
Fra : --BS--

Dato : 13-01-04 18:35

Hejsa NG

Vi har fået forårskuller og kunne godt tænke os at nyde nogle dage i Paris.
Nogle der ved hvor vi får de billigste flybilletter i påskedagene her i år.

Er faktisk ikke sikker på Paris - er der bedre forslag for steder hvor mig
og min kæreste kan nyde hinanden og vores medbragte SU....

Takker

Fra : Jan Richardy

Dato : 13-01-04 20:22

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er faktisk ikke sikker på Paris - er der bedre forslag for steder hvor mig
> og min kæreste kan nyde hinanden og vores medbragte SU....

Prag er fantastisk og nok en del sundere for en SU-slunken-bankkonto end
Paris. Om det er bedre rejsemål, afhænger måske også af, om man er til
verdens bedste øl eller fransk vin.

Jeg har dog ikke været der efter oversvømmelsen i 2002, så jeg ved ikke hvor
meget skade den har gjort på den gamle bydel.

--

Mvh. - JanR
"That's not a salesman. That's your father."

Fra : Peter C. Madsen

Dato : 13-01-04 20:41

SAS kører kampagne lige og du kan flyve fra Billund til Paris for lige over
en tudse retur inkl. skatter m.m.

Check her:
https://ibp2.scandinavian.net/planandbook/searchAvailView.asp?MKT=DK

Fra : --BS--

Dato : 14-01-04 17:31

1000,- kr for en retur - det syntes jeg ikke at kan finde på deres site ???

Fra : Kbh´s amt

Dato : 14-01-04 20:45

Hvad med DSB/Orange til Prag. Se:
www.andel3w.dk/ på dansk om billige hoteller.
Eller søg på Google på hotel Denisa, Prags Nordvestlige del. Der er et
bureau i Nordsjælland/Dronningmølle, som anviser værelser. Prøvet. OK. Tæt
på Metro-bus-sporvogn.
Mange billige spisesteder i området. En middag (1 meget stor hovedret) for 2
på et lokalt værtshus + ½ l. øl kr. dkkr. 50-60 for 2. En ret koster i lokal
mønt omkring 80-100 czkr. Del med 4. ½ l. øl omkring dkkr. 4-6.
Se også adressen: www.bilakrava.cz/english bøffer på 500 gr. dkkr. 82.
Prøv byen, meget spændende. Kig op, se husene og deres udsmykning selv i tæt
beboede område, eks. omkring Smichov.
Hilsen Kbh.s amt.

Fra : Louise og Lars

Dato : 16-01-04 22:29

Hej

Hvad med at prøve Berlin? Der er busture til under 1000 for 2-3
overnatninger på gode hoteller. Jeg har været der 2 gange og vi tager afsted
igen til marts.

Mvh Louise

P.S. "Museum of modern art i New York"'s mesterværker er udlånt til
Nationale Galerie i Berlin det meste af 2004, hvis man er til den slags.