Spammail
Fra : Olesen

Dato : 13-01-04 17:58

Hvad gør vi ved alle de indlæg, som pludselig kommer
"udefra" og er typiske på 53 KB ???

Kan det blive et voksende problem?

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 18:04

> Hvad gør vi ved alle de indlæg, som pludselig kommer
> "udefra" og er typiske på 53 KB ???
>
> Kan det blive et voksende problem?

Ved ikke hvad vi kan gøre, men jeg tror at problemet vil blive større, da
flere grupper får disse spams, jeg har prøvet, at smide Dem i killfiltret,
men det hjælper ikke, da det bruger mailadressen, og ikke navnet som står
som afsender.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-01-04 18:24

"DJ" wrote in message news:40042501$0$27457$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> jeg har prøvet, at smide Dem i killfiltret,
> men det hjælper ikke, da det bruger mailadressen, og ikke navnet som står
> som afsender.

Det kan du sagtens sætte den til... gå op i Tools -> Message Rules -> News,
så kan du vælge at slette dem udfra en masse forskellige betingelser (bla.
navnet)!

Hygge...
Daniel

Fra : John Madsen

Dato : 14-01-04 03:30

> [...]
> men det hjælper ikke, da det bruger mailadressen, og ikke navnet som står

Op i : meddelelse > opret regel ud fra meddelelse > og så skal der stå :
Anvend denne regel, når meddelelsen er modtaget
Hvor meddelsen er på dk.fritid.bil nyhedsgruppe
og Hvor linien Fra indeholder ´me´
Slet den

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-04 18:46

On Tue, 13 Jan 2004 17:58:28 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Hvad gør vi ved alle de indlæg, som pludselig kommer
>"udefra" og er typiske på 53 KB ???

>Kan det blive et voksende problem?

Jeg bruger en spamfighter - den klarer stort set det hele.

Men Olesen, dit indlæg har jo ikke en kæft med biler at gøre, så husk
lige OT-tegnet i subj., ik' å

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 13-01-04 18:59

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg bruger en spamfighter - den klarer stort set det hele.
>
> Men Olesen, dit indlæg har jo ikke en kæft med biler at gøre, så husk

Nåeh ja..men folk svarede pænt på det alligevel *S*...

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 22:31

> [...]
> wrote:
> Men Olesen, dit indlæg har jo ikke en kæft med biler at gøre, så husk

Det er da korrekt, at det ikke vedrører gruppens område, men spørgsmålet om
hvad man gør ved spam i denne eller andre grupper, mener jeg ikke er OT, da
det hurtigt vil kunne ødelægge interessen for gruppen.

Bare min holdning.

Dannie

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-01-04 23:08

DJ wrote:

> Det er da korrekt, at det ikke vedrører gruppens område, men spørgsmålet om
> hvad man gør ved spam i denne eller andre grupper, mener jeg ikke er OT, da
> det hurtigt vil kunne ødelægge interessen for gruppen.

1. Gruppenavn:
dk.admin.netmisbrug

2. Beskrivelse:
Diskussion af netmisbrug (email, usenet etc.)

3. Fundats - Formål med gruppen:
Generel diskussion om problemer med net-misbrug, herunder
behandling
af email og usenet spam, forholdsregler mv.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 00:03

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Generel diskussion om problemer med net-misbrug, herunder
> behandling
> af email og usenet spam, forholdsregler mv.

Ok, get your point

Fra : Mogens...

Dato : 14-01-04 06:27

On Wed, 14 Jan 2004 00:03:22 +0100, "DJ" <vm6632[a]get2net.dk> wrote:

>Ok, get your point

Denne gruppe har totalt tabt humoren, må man konstatere...

/Mogens
far til 2 drenge!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-01-04 08:39

> Denne gruppe har totalt tabt humoren, må man konstatere...

Ikke alle i gruppen, tak

> far til 2 drenge!

SÅ er du sgi da nødt til at kunne bevare humoren.
Men bare vent, hvis den ikke er det så bliver forøget med mindst 2 mere.
Hvad der er værre, de er af hunkøn.
og hvad jeg så mener med det ?
Jo, badeværelse, det skal der vist kigges i vejviseren efter.

og hvad har det så med en bilgruppe at gøre?
Medmindre du står meget fast på at det er fars bil, så kommer du også til at
kigge i vejviseren efter den......

mvh Uffe
Biofar til 2, papfar til 2, daglig far til 3
og jeg mener selv jeg har lidt humor tilbage

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-01-04 08:44

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

Opdagede lige at der var faldet et ord ud:

Men bare vent, hvis den ikke er det, så bliver familien forøget med mindst 2
mere.

Hvordan slukker jeg mon for den der 'ordsluger' ?

mvh Uffe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-01-04 10:21

Uffe Bærentsen wrote:

> Hvordan slukker jeg mon for den der 'ordsluger' ?

Per - far til 2 drenge (men det føles til tider som der var 7)
www.perbeer.ninja.dk