RahXephon
Fra : John Smith

Dato : 13-01-04 16:11

Jeg har lidt omtale om serien RahXephon som man kan få DVD fra animenation,
men er der nogen som har set serie og kan anbefale den. Efter hvad jeg kan
forstå forgår den lidt ude i fremtiden med nogle store kamp-robotter.

John Smith

Fra : Frost

Dato : 13-01-04 18:29

"John Smith" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> men er der nogen som har set serie og kan anbefale den. Efter hvad jeg kan
> forstå forgår den lidt ude i fremtiden med nogle store kamp-robotter.

Jeg har set nogle af de første episoder, og serien ser meget lovende ud. Den
minder mig en hel del om Neon Genesis Evangelion, så hvis det var noget du
kunne lide, så syn's jeg du skal give RahXephon en chance.

--
Frost

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-01-04 22:40

Den er god, men historien er rimelig underlig, og man aner ikke rigtig
hvad der foregår det halve af tiden

Fra : John Smith

Dato : 14-01-04 02:39

Jo, men min lillesøster har købt den første dvd til mig, som jeg nok snart
får, og det er lidt surt at begynde en serie og ikke se resten. Så kan man
lige så godt få den byttet igen. Men anyway, jeg prøver at se den første dvd
og ser om jeg vil købe resten. Tak gutter ;)

John Smith