Skærmskåner, vågeblus,m.m.
Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-01-04 16:21

Jeg i Gruppen.

Min Alu-PB "12" er begyndt at opføre sig lidt underligt:

Nogle gange starter skærmskåneren, når pilen andre steder end det aktive
hjørne.

Jeg kan ikke ændre "ejer og tilladelser" i papirkurv, p.g.a. uventet
fejl (fejlkode 213). Nogle , som ved hvad det er?

Trash it, vil heller ikke acceptere min adm. kode, selv om den virker
andre steder.

Har store problemer med at jeg ikke kan tømme papirkurv, men har nu
prøvet " sikker tømning" og det rensede ud for denne gang!

Ofte er vågeblus 10-20 sek. om at indtræde! Og der er ikke 500
programmer tændt.

Nu har jeg lige oplevet at den ikke ville lukke ned, grå skærm, "luk
ned" reagerer ikke på pil. Tvangs lukkede den.

Hvorom alting er: Jeg købte Diskwarrior i forgårs, og hver gang jeg
ville starte fra disken, som jeg skulle, kom et rullegardin med besked
om at jeg skulle genstarte, på 4 sprog.
Der er flere uafhængig af hinanden som har sagt: Kernel Panic.

Kan ovenstående være symptomer på manglende RAM, eller Kernel Panic?

Hvordan finder jeg ud af hvad det er der får den til at panikke?

Skal til at installere en 512 RAM, men er i tvivl om det er smart hvis
PB ikke har det godt..........Men jeg kan sgu´ikke vente! Så kan jeg se
om det hjælper med mere end de 256 Ram jeg har nu

Venter med spænding, husk neon-niveau
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge