Khao Lak, Thailand - nogle erfaringer?
Fra : Anders

Dato : 13-01-04 15:42

Hej,

Er der nogle der har erfaringer med ovennævnte sted? Skal afsted på
mandag...

Mvh: Anders

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 14-01-04 09:12

"Anders" <x@x.com> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogle der har erfaringer med ovennævnte sted? Skal afsted på
> mandag...

Hej Anders,

Jamen så har du da noget at glæde dig til :)

Ja, jeg var der forrige år. Synes der var dejligt. Lnagt mere stille og
roligt end Phuket.
Boede hos Poseidon Bungalows på en privat strand, super sted.
Hvad jeg synes du skal overveje, hvis du ikke allerede har planer herom, er
at tage en tur til Similian øerne. Bl.a. Poseidon Bungalows arrangerer ture
hertil. Hvis du har den mindste interesse i at dykke eller snorkle, så er
her bare fantastisk, noget af det bedste du finder i Thailand på højde med
Surin øerne og Burma Banks.
http://www.similantour.nu/

Nu ved jeg ikke om du er på en grupperejse eller rejser på egen hånd. Hvis
det sidste er tilfældet ville jeg også anbefale et besøg i den nordlige
naboprovins Ranong. Det er en meget bjergrig provins med store skove,
vandfald, varme kilder, nationalparker (har Khao Lak nu også) adskellige øer
Koh Chang og Koh Phayam, hvor man kan bo billigt og hyggeligt.
Du kan også tage på endags tur til Burma herfra.
Jeg boede hos Tanatwan Palace, utroligt billigt faciliteterne taget i
betragtning.

http://stay-thailand.net/

Hav en rigtig god tur.
Hvis du har specifikke spørgsmål er du velkommen til at sende dem til mig
eller bringe dem her.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 14-01-04 12:36

"Michael Christoffersen" <pescator@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse news:4004f99f$0$25805$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> [...]
> her bare fantastisk, noget af det bedste du finder i Thailand på højde med

Jeg boede også 5 dage hos Poseidon Bungalow. Kan anbefales. se også www.khaolak.de
god tur