VANDEL
Fra : Karsten Olesen

Dato : 21-04-01 07:16

VANDEL IDAG ????

Fra : Armand

Dato : 21-04-01 09:00

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
news:9br8cb$9ts$1@news.cybercity.dk...
> VANDEL IDAG ????

Jup!

Kør til "Randbøl-lågen" i det nordøstlige hjørne af området (der må
være skiltet af hensyn til deltagerernes ankomst også)!
Hvis der ikke er en mand i indgangen dér, så afvent at blive lukket ind
(times-betjening??)

--
Armand

Fra : Jesper FA

Dato : 21-04-01 19:11

Armand wrote:

> Jup!

Også imorgen?
Hvad er programmet, hvad koster det?

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Jon Larsen

Dato : 21-04-01 20:50

> Også imorgen?
> Hvad er programmet, hvad koster det?
>
> --
> Jesper
> CBR600F4
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tror squtte det koster noget.... Men hvis det er som idag... så åbnes porten
med 1 times mellem-rum.
Fri træning begynder 8.50.

PT
Rookie I (her er brormand med)
Rookie II

Og et par klasser mere... Hæng mig ikke op på det.. det er løst husket fra
en seddel på en trailer.

14.40 går så den officielle start.
Det er løbende starter så ikke så mange pauser.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-04-01 22:46

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> wrote in message
> Tror squtte det koster noget.... Men hvis det er som idag... så åbnes
porten
> med 1 times mellem-rum.
> Fri træning begynder 8.50.
>
> PT
> Rookie I (her er brormand med)
> Rookie II

Jeg har ikke fulgt så meget med i hva som skjer på Vandel. Er det noen som
gider å sette meg inn i presis hva som skjer. Er det road racing eller
dragrace? Hvem kan delta på treningen? Hva kreves forøvrig?

Takker på forhånd.

JS

Fra : m.grewy

Dato : 22-04-01 06:57

Det er Road Racing og det koster ikke noget

Fra : Jon Larsen

Dato : 22-04-01 07:00

"m.grewy" <m.grewy@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Road Racing og det koster ikke noget

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Man kunne vist have deltaget i PT løbet.... det kræver bare et kørekort og
en maskine... så lægger man 550 kr. og vupti man har en en-dags licens til
race... så er det bare at køre.

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end