Ford Mustang nøglering, findes hvor?
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-01-04 11:52

Kære NG

Nu ved jeg ikke om dette indlæg tangerer som værende OT herinde, men det
håber jeg skam ikke.

Jeg går pt og leder efter en Ford Mustang nøglering. jeg har siddet
mange natter og rodet Google.com/dk tyndt uden at kunne finde noget og
nu håber jeg så at nogle af jer herinde har nogle ideer, eller kender
til nogen der fører dusse bestemte nøgleringe.

Butikken skal helst ligge i dk og helst være online så at man kan se
hvad det er at man bestiller, eller ihvertfald have mulighed for at man
kan se sine varer online.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-01-04 12:29

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Butikken skal helst ligge i dk og helst være online så at man kan se
> hvad det er at man bestiller, eller ihvertfald have mulighed for at man

Det ser ikke ud til, at der er nogen i DK, men der er massser i USA, f.eks.:
http://www.collectoressentials.com/p154-418-fiero-pontiac-key-chain-great-gift-keyring.html
http://www.fordshop.com/musponkeyrin.html

--
Mvh.
Lars Frandsen, 6740 Bramming

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-01-04 01:01

On Tue, 13 Jan 2004 12:28:53 +0100, "Lars Frandsen" <lars@jyde.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det ser ikke ud til, at der er nogen i DK, men der er massser i USA, f.eks.:

Nu er problemet bare at jeg ikek ejer et Visa/DK, og desuden i forvejen
ikke er alt for glad for amerikanske webshops. Så hvis jeg endelige
skulle købe en nøglering far en webshop i udlandet, så skulle der da
ihvertfald mininmum være 1-2 stykker herinde fra der kan sige god for
den.
Flemming Jacobsen

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 14-01-04 03:32

Jeg har haft købt en Camaro nøglering hos dem her

http://www.coolkeyrings.com/

Den kom frem uden problemer og holder fint på nøglerne :)

MvH

Rasmussen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-01-04 17:30

On Wed, 14 Jan 2004 03:31:41 +0100, "Søren Rasmussen"
<iq200REMOVETHIS@REMOVETHISstofanet.dk> wrote:

>Jeg har haft købt en Camaro nøglering hos dem her
>
>http://www.coolkeyrings.com/
>
>Den kom frem uden problemer og holder fint på nøglerne :)

Hvis der er nogle af jer der har tænkt jer at bestille noget hjem fra
den forretning må meget gerne tage kontakt med mig på min email da jeg
skal have bestilt noget derfra, men besidder ikke selv et visa kort.
Flemming Jacobsen