Jogging tøj
Fra : nulle

Dato : 13-01-04 09:36

Hej
Jeg vil bare høre hvor i køber pænt/moderne jogging/fritidstøj. jeg er
jo lidt vild med Addidas, men fåes det i store størrelser? Jeg bruger
normalt str. 54 , og måske er det lidt dumt, men jeg bryder mig ikke om at
gå ind i en alm. sportsforretning for at finde ud af jeg ikke kan passe
noget af deres tøj.

Men jeg trænger til noget nyt - der er desværre røget 20 kg i
forbindelse med graviditet og at ha' gået hjemme 1 år og guffet lidt(meget)
for meget. Derfor vil jeg starte med at få de dumme 20 kg væk, og starte
med at gå nogle gode lange ture + cykle, og det er da lidt træls at gøre i
covboy bukser :0)

Fra : Mai Espersen

Dato : 13-01-04 11:54

"nulle" wrote
> [...]
> gå ind i en alm. sportsforretning for at finde ud af jeg ikke kan passe

Hejsa Nulle
Prøv i f.eks Bilka. De har både Adidas og Nike samt nogle af deres egne
mærker, der faktisk er ok.
Jeg ved ikke hvor store størrelser det laves i, men det er vel et forsøg
værd.
Tit er det også lidt billigere end i sportsforretningerne.
Held og lykke
/Mai