Outlook ekspress fra en maskine til en and~
Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 13-01-04 08:24

Kan jeg flytte ALLE mails og oplysninger til min laptop i mit netværk,
derefter
formattere den stationære, for så igen at flytte ALT tilbage på den
stationære igen?

Er der nogle der har prøvet dette ?

--
/ Philip T. Frederiksen
( fjern "dyret" i min mail adresse )

www.ale.dk - Medlem nr. 6152

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-04 08:50

"Philip T. Frederiksen" <Philip.f@adslhomehest.dk> skrev :

>Kan jeg flytte ALLE mails og oplysninger til min laptop i mit netværk,

Spørg i Outlook Expressgruppen, se signatur, der ved de alt om
OE, muligvis kan du allerede finde svaret der.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 14-01-04 09:54

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Spørg i Outlook Expressgruppen, se signatur, der ved de alt om
> OE, muligvis kan du allerede finde svaret der.
> [...]

Ok - tak for det. Havde ikke lige set/observeret at der var en kun vedr OE

/Philip

Fra : ukendte

Dato : 16-01-04 11:01

"Philip T. Frederiksen" skrev d. 13-01-04 08:24 dette indlæg :
> [...]
> ( fjern "dyret" i min mail adresse )
>
> www.ale.dk - Medlem nr. 6152
>
> Hej Du åbner bare Outlook og markere alle dine mails og "trækker" dem
over på din laptop (markere dem og holder mussetasten nede og køre musen
over i den ønskede placering). Derefter siger du exporter dit
adressekartotek(liger under filer) til en fil du selv bestemmer hvor
skal ligge. Når du så har formateret din stationær åbner du outlook på
den stationære og "trækker" dine mails tilbage igen. Derefter siger du
importer adressekartotek

http://www.kandu.dk/