mindre fejl...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 12-01-04 23:50

HEJ!

Jeg har et Sapphire 9800 Pro. Når jeg spiller GTA 3 eller Mafia, synes der
at forekomme lidt (og jeg mener lidt) hvide streger på vejene (især i store
vejkryds) og af og til kan man lige skimte lidt hvide prikker af og til...

Er det en fejl på grafikkortet eller hvordan? Hvis man oplever tydelige
streger og prikker i sine spil, plejer det jo at tegne dårligt?! Det skal
understreges at det er kun hvis man absolut bevidst holder øje med det, at
det synes at forekomme, altså ikke noget med at det er vildt irriterende
eller noget... Hvis man fx kører 3Dmark 2001SE test, forekommer der jo altid
hvide prikker på "hesten som snurrer"-testen og det gør der vist på alle
grafikkort... det kunne jo godt tænkes at det blot er en programmeringsfejl
i spillene, som er skyld i mit problem?

P4 2,6 800
Asus P4P800
512 mb ram
--
Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "FJERNMIG" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : N´far

Dato : 13-01-04 01:05

"Martin Berentzen" <berentzenFJERNMIG@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
store
> vejkryds) og af og til kan man lige skimte lidt hvide prikker af og til...
GTA III:
Prøv i Options Menu: Frame Limiter on. Og Draw Distance til maximum.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 14-01-04 16:20

Skal så også siges at det altid er de samme steder "fejlene" opstår, dvs. om
jeg så starter et nyt spil, så er de det samme sted.. altså nok ikke en
grafikkort-fejl?

Martin