Billigst forsikret - 210 HK og 15 års elit~
Fra : Snusken

Dato : 12-01-04 21:26

hej

Har gruppen nogle bud på den billigste kaskoforsikring for en 3½ år
gammel bil med 210 HK, når der 15 års elitekørsel i samme
forsikringsselskab ?

mvh Eric

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 23:31

"Snusken" <snusken@REMOVETHISpc.nu> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Har gruppen nogle bud på den billigste kaskoforsikring for en 3½ år
> gammel bil med 210 HK, når der 15 års elitekørsel i samme
> forsikringsselskab ?

Jeg har en A3 med 200 hk. Betaler 6800 kr. for at forsikre den.

..salem

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-01-04 23:45

"Snusken" <snusken@REMOVETHISpc.nu> wrote in message
> [...]
>
> Har gruppen nogle bud på den billigste kaskoforsikring for en 3½ år
> gammel bil med 210 HK, når der 15 års elitekørsel i samme

Runa giver mig kasko for ~7400/år selvrisiko ~1300. Men man skal være medlem
af den rigtige fagforening. LB kan vist det samme (samme selskab?) Man kan
have en skade pr. 3. år uden præmiestigning.

Bilen er en Rover 620ti , 1995 - 200hk - postnummer 3400.

vh
Torben

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 13-01-04 07:51

> "Snusken" <snusken@REMOVETHISpc.nu> wrote in message

> Runa giver mig kasko for ~7400/år selvrisiko ~1300. Men man skal være
medlem
> af den rigtige fagforening.

Eller kunde i lån & spar bank.

>LB kan vist det samme (samme selskab?)

jeps - men LB er kun for lærere.

mvh
Bendt

Fra : Rene´

Dato : 13-01-04 15:29

prøv at høre hos GF-forsikring.

Fra : Christian Hansen

Dato : 13-01-04 16:54

"Rene´" <virker@ikke.dk> wrote in message
> prøv at høre hos GF-forsikring.

De tager ikke biler over 150 hk.. både mig (et forsøg) og Bjørn herinde fra
har prøvet at høre dem.

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 13-01-04 17:20

On Tue, 13 Jan 2004 16:53:45 +0100, "Christian Hansen"
<celeron_oc@hotmail.com> wrote:

>"Rene´" <virker@ikke.dk> wrote in message
>>
>De tager ikke biler over 150 hk.. både mig (et forsøg) og Bjørn herinde fra
>har prøvet at høre dem.

Tror du ikke mest det er fordi I er nogen Opel-brianer?
De har da ikke noget imod 9000'eren.

/Tommy
--
1985 Saab 9000 Turbo16
Diverse ting til salg:

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 17:25

"Tommy Eriksen" <tommy@modulweb.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke mest det er fordi I er nogen Opel-brianer?
> De har da ikke noget imod 9000'eren.

Den har jo heller ikke 150 heste reelt :) Tror du ikke at du skal være glad
hvis der er 125 heste under hjelmen? Du siger jo selv at den er sløv op til
de 100 :)

--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 13-01-04 17:35

baaaaah :)
Bare kom an på motorvejen, GTI-dreng ;)

/Tommy

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 18:08

> baaaaah :)
> Bare kom an på motorvejen, GTI-dreng ;)

Vi kunne vel starte fra krydset ved Folehaven hvor Holbækmotorvejen starter
og se hvem der først rammer en hastighed omkring det tilladte på en
motorvej. Måske lidt over :) Så skulle jeg nok kunne være med selvom jeg
ikke en gang har de 125 heste.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-01-04 18:39

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse news:bu18hq$1uu6$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> og se hvem der først rammer en hastighed omkring det tilladte på en
> motorvej. Måske lidt over :) Så skulle jeg nok kunne være med selvom jeg

Jeps - men hvis I fortsætter og ser hvem der kommer først til Rødby og
hvem der har færrest smerter i ryggen, så kan det godt være resultatet bliver
anderledes

/Jakob

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 13-01-04 18:56

On Tue, 13 Jan 2004 18:38:56 +0100, "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> wrote:

>Jeps - men hvis I fortsætter og ser hvem der kommer først til Rødby og
>hvem der har færrest smerter i ryggen, så kan det godt være resultatet bliver
>anderledes

Det tror jeg ikke - min ryg knirker lystigt allerede før starten :/
-Men, hehe, det kan da godt tænkes, jeg ville komme først.

/Tommy

Fra : claus og helle

Dato : 14-01-04 22:28

Jeg giver kun 6500 for min Senator med 10års køre erfaring hos alka

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher
Alfa Romeo 33 93" Vinterbil

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 19:03

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps - men hvis I fortsætter og ser hvem der kommer først til Rødby og
> hvem der har færrest smerter i ryggen, så kan det godt være resultatet
bliver
> anderledes

Der er vist ingen tvivl om hvem der kommer først, men jeg ved at jeg ikke
vil have ondt i ryggen. Der var da ingen problemer da jeg hentede den i
Heidelberg og der er trods alt over 1000 kilometer hjem. Så er en tur til
Rødby småting :)

--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med specialbiler

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-01-04 20:53

Tue, 13 Jan 2004 18:07:58 +0100, skrev Claus Fabritius, på 19 linier,
i <bu18hq$1uu6$1@news.cybercity.dk>, :

> [...]
>og se hvem der først rammer en hastighed omkring det tilladte på en
>motorvej. Måske lidt over :) Så skulle jeg nok kunne være med selvom jeg

Hvis han har ordenlige dæk og en ordelig gearkasse kan du ikke følge
ham

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 21:15

"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis han har ordenlige dæk og en ordelig gearkasse kan du ikke følge
> ham

Fra 0-100 skulle jeg nok kunne hænge på ham. Det er først når vi kommer
længere op det skulle være et problem. Men det finder vi jo nok ud af en dag
:)

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 21:21

> [...]
>
> Fra 0-100 skulle jeg nok kunne hænge på ham. Det er først når vi kommer
> længere op det skulle være et problem. Men det finder vi jo nok ud af en

Hvad kan sådan en lille Uno komme til 100 på?

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-01-04 21:43

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan sådan en lille Uno komme til 100 på?

Det skulle vist være omkring 8.3 opgivet.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-01-04 09:00

Tue, 13 Jan 2004 21:42:40 +0100, skrev Claus Fabritius, på 15 linier,
i <bu1l5t$2d40$1@news.cybercity.dk>, :

>"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

>Det skulle vist være omkring 8.3 opgivet.

9000 turbo er også under

0-50mph (80 km/h) 5.20s
0-60mph 7.20s
0-100mph 20.10s
0-Quarter-mile 15.50s
Top speed 227 km/h
7,5Kg pr. HK

Osv

Nu ved jeg ikke hvor gammel din Uno er men kan se en 90 skulle ligge

Uno Turbo ie
Årgang 90
7.6sek
118Bhp
1372ccm

Er det en 1300 motor er den 9,1 sek om de 0-100

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-01-04 09:09

Wed, 14 Jan 2004 08:59:34 +0100, skrev Karsten Andersen, på 37 linier,
i <01t900totbdtsinppsnkn7sgdoko0lgbd6@4ax.com>, :

Med Kat 8,3 sek og 925 Kg

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Claus Fabritius

Dato : 14-01-04 11:35

> Nu ved jeg ikke hvor gammel din Uno er men kan se en 90 skulle ligge

Jævnfør min signatur så må min Uno være fra '93 :) Og bare rolig. Vi skal
nok finde ud af hvem der er hurtigst. Og jeg er ikke hurtig nok første gang
er jeg det anden gang :)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-01-04 08:47

Tue, 13 Jan 2004 21:14:41 +0100, skrev Claus Fabritius, på 18 linier,
i <bu1jgi$2avu$1@news.cybercity.dk>, :

Åhh er du da under de 8 sek?

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 14-01-04 10:56

On Wed, 14 Jan 2004 08:47:25 +0100, Karsten Andersen
<karsten@fjern.mig.jyde.dk> wrote:

>Tue, 13 Jan 2004 21:14:41 +0100, skrev Claus Fabritius, på 18 linier,
>i <bu1jgi$2avu$1@news.cybercity.dk>, :

>Åhh er du da under de 8 sek?

Det mener jeg nu heller ikke jeg er. Min er "den gamle" 2.0 med 175hk,
som, så vidt jeg husker, er opgivet til 8.3 de steder jeg har kigget.
Mon ikke vinderen af et træk mellem Claus og jeg er ham der kommer
først fra start og iøvrigt laver de hurtigste gearskift? ;)
Tror ikke at forskellen på bilerne (0-100) er ret stor, i hvert fald.

/Tommy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-01-04 17:23

"Tommy Eriksen" <tommy@modulweb.dk> skrev i en meddelelse
> De har da ikke noget imod 9000'eren.

De vil ikke have specielle biler...
Min mor måtte efter MANGE år og endnu flere skadefri flytte forsikring, da
hun købte en MX-5.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 13-01-04 17:37

On Tue, 13 Jan 2004 17:22:52 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>De vil ikke have specielle biler...
>Min mor måtte efter MANGE år og endnu flere skadefri flytte forsikring, da
>hun købte en MX-5.

Hmm, de har da ellers rask væk givet tilbud på min. Men det kan
selvfølgelig være at den er så gammel eller noget at de ikke finder
den "speciel".

/Tommy

Fra : Torben E

Dato : 13-01-04 21:36

"Tommy Eriksen" <tommy@modulweb.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke mest det er fordi I er nogen Opel-brianer?
> De har da ikke noget imod 9000'eren.

Heller ikke min 9000, heller ikke Croma Tie

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 21:08

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Rene´" <virker@ikke.dk> wrote in message
> >
> De tager ikke biler over 150 hk.. både mig (et forsøg) og Bjørn herinde
fra
> har prøvet at høre dem.

Vectraen var i hvert fald fy i GF. :/

Fra : TGD

Dato : 13-01-04 16:15

<KLIP>

> [...]
> af den rigtige fagforening. LB kan vist det samme (samme selskab?) Man kan
> have en skade pr. 3. år uden præmiestigning.

Glem ikke BAUTA