Anal-sex?
Fra : Ban

Dato : 12-01-04 21:25

Hej NG

Min kæreste og jeg har prøvet på at dyrke anal sex (hun af fri vilje - sad
overpå), men det lykkedes ikke rigtig, da hun ligesom ikke kunne åbne sig/gå
ned over min pik. Hun har prøvet det et par gange før med tidl. kærester,
men hun mener jeg er for stor. Da vi prøvede fik var det vist mest mig der
stoppede det igen, da det gjorde meget ondt, ja faktisk så ondt at jeg kunne
mærke det dagen efter.

Er der nogen af jer der har erfaringer i samme retning eller nogle gode
råd/teknik til hvor det kan lade sig gøre?

På forhånd tak

Ban

Fra : Farmer

Dato : 12-01-04 21:36

Du skal varme hendes hul godt op inden brug... først med en tunge eller
finger.... (brug glidecreme)
Efterhånden som hun slapper af vil du kunne bruge lidt større ting, 2 fingre
eller måske en vibrator af moderart størrelse.... fortsæt til hun er meget
varm, våd og liderlig.... og ja... man kan godt slikke hendes kusse
samtidigt med at man bearbejder hendes numsehul.

Ang. stillinger vil det for nogen virke bedst, hvor hun ridder, for andre
bedst hvis det bliver bagfra eller med hende på ryggen. Hun kan hurtigt
mærke hvad der virker for hende....

Mvh. Farmer

Fra : Henrik

Dato : 12-01-04 21:40

On Mon, 12 Jan 2004 21:24:57 +0100, "Ban" <Ban@hotinvalid.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen af jer der har erfaringer i samme retning eller nogle gode
>råd/teknik til hvor det kan lade sig gøre?

Babyolie er din ven. Jeg prøvede anal med min NYE kæreste for første
gang og jeg troede bare det var HELT umuligt, for hans pik er 15 cm i
omkreds - ja mål bare... 15 cm ER stort! Men vi smurte babyolie på og
den gled bare ind. MEN hun skal være åben og klar til det og er pikken
stor, så skal den "rigtige" vinkel til.

Held og lykke.

Pernille.

Fra : H.O

Dato : 12-01-04 22:22

15cm... det lyder helt grotesk...
findes det virkelig?
Jeg går her og har det fint med 16 cm... :(

Fra : Miks

Dato : 12-01-04 22:56

"H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk> skrev i en meddelelse
> 15cm... det lyder helt grotesk...
> findes det virkelig?
> Jeg går her og har det fint med 16 cm... :(

H.O...
De 15 cm. Pernille omtalte var i omkreds..
Din er måske 16 cm. i længden ?

/Miks

Fra : Henrik

Dato : 13-01-04 15:40

On Mon, 12 Jan 2004 22:56:05 +0100, "Miks" <noway@way.dk> wrote:

>"H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>H.O...
>De 15 cm. Pernille omtalte var i omkreds..
>Din er måske 16 cm. i længden ?
>
>/Miks

Ja jeg tror også han misforstod! Prøv bare at måle 15 cm. Det er sgu
stort! Jeg fik et chok da jeg så den stiv første gang *SS*

Pernille

Fra : Andropov

Dato : 14-01-04 16:46

Mark skrev:

> NEJ det er i omkreds!!! Jeg sagde jo det var stort... Og den er målt
> flere gange...

>Jeg har tjekket det. Det lyder vildere end det er. Det svarer til at tage et
>½ A4 ark eller et A5 ark og lave et rør på langs. Så er det ikke så voldsomt
>som det lyder, men absolut heller ikke i myreknepper-afdelingen.

Hvis du dividerer 15 med pi så har vi diameteren = 4,77cm.

Så kan kvinderne selv måle efter om de kan få sådan en fyr op i røven :)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-01-04 18:16

> Hvis du dividerer 15 med pi så har vi diameteren = 4,77cm.
>
> Så kan kvinderne selv måle efter om de kan få sådan en fyr op i røven :)

Jeg er selv 16 cm i omkreds på det midterste stykke af skaftet og 16,5 cm
helt nede ved roden i omkreds.

Jeg har ikke oplevet en kvinde endnu, der havde lyst til at prøve analsex
med mig, men nu tænder det mig ikke specielt i forvejen, så det er ikke det
store problem for mig.

Mht til den pi måling, så er den helt i skoven, da ingen pikker er runde -
har ikke hørt om det i hvert fald - så det der virker mest afskrækkende på
de kvinder, jeg har været sammen med er, at min pik ser virkelig bred ud -
dvs. den er medet flad set fra siden, men forfra virker den utrolig bred -
min pik måler f.eks 6,5 cm, hvis jeg tager en lineal og måler bredden på
oversiden af den. Det er dette, der afskrækker de fleste kvinder.
Var den de 4,77 eller 5 cm i omkreds og helt rund formet, så ville det gå
en del lettere.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henrik

Dato : 14-01-04 20:29

On Wed, 14 Jan 2004 18:15:53 +0100, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>oversiden af den. Det er dette, der afskrækker de fleste kvinder.
>Var den de 4,77 eller 5 cm i omkreds og helt rund formet, så ville det gå

Det er nemlig det der er pointen i det. En pik er aldrig HELT rund!
Ej heller min kæreste. Sååå.... Men jeg vil da lige tage et
"diameter-mål" i weekenden *GG*

Pernille

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-01-04 21:43

> Det er nemlig det der er pointen i det. En pik er aldrig HELT rund!
> Ej heller min kæreste. Sååå.... Men jeg vil da lige tage et
> "diameter-mål" i weekenden *GG*
>
> Pernille

Nemlig - kan da indskyde at en tidligere kæreste jeg havde for sjov en gang
kaldte min pik for "hammerhajen" fordi den er så flad - set i profil fra
siden af - men er så bred, når man ser den ovenfra og og forfra :)

Er din fyrs pik også sådan, at den er mindre i omkreds omkring hovedet, og
så bliver større og større i omkredsen jo længere ned ad skaftet man kommer
?

Jeg vil tro min ved hovedet kun er ca. 14 cm i omkreds.

Har du problemer med hans længde også ?

Jeg har selv nogle gange oplevet, at de kvinder jeg har haft sex med, kan
have problemer med længde over 20 cm, da det rammer livmoderhalsen - og
dette er faktisk smertefuldt for begge parter.
Hvis jeg har haft marathon-sex med min kæreste (mere end 1 time er marathon
for mig ) - og der virkelig er blevet gået til den, så har hun fortalt mig,
at hun nogle gange dagen efter kan have problemer med at sidde ned uden at
det er ømt, fordi sex i mere end 20-30 minutter betyder flere 1.000
gnidninger mod skedevæggen og berøringer af livmoderhalsen, hvilket med
tykke og lange penisser kan føre til ømhed dagen efter for kvinden.

Min nuværende kæreste har fortalt mig, at hun godt kunne tænke sig at prøve
"sex i 2'eren" med mig, men at hun er utryg ved, om hun kan klare det uden
smerte - selv med meget baby lotion, oliven olie etc. og langsom og stille
og rolig opvarmning og indføring.

Det tænder mig som sagt ikke specielt - men hvis hun tænder på idèen, så
fint med mig - jeg vil da godt prøve for hendes skyld.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Bæ9

Dato : 24-01-04 23:26

"Miks" <noway@way.dk> skrev i en meddelelse

> "H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk> skrev i en meddelelse
> >

> H.O...
> De 15 cm. Pernille omtalte var i omkreds..
> Din er måske 16 cm. i længden ?
>
> /Miks

Min pik er 11 tommer og det er jeg glad for............
..
..
..
..
for havde den været 12 tommer ville det have været en fod!!

Bæ9

Fra : Quadro

Dato : 12-01-04 23:54

Fra : Henrik

Dato : 13-01-04 15:38

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-01-04 15:33

Henrik wrote:

> [...]

½ A4 ark eller et A5 ark og lave et rør på langs. Så er det ikke så voldsomt
som det lyder, men absolut heller ikke i myreknepper-afdelingen.

Mark

Fra : H.O

Dato : 14-01-04 16:49

det har jeg også lige tjekket nu...
det er faktisk ik så vildt igen... nu har jeg ik mindreværdskomplexer mere..
;())
hehe... tror lige jeg vil prøve at måle mig selv på samme led... man
fokuserer jo altid på længden, og det er jo helt forkert..

Fra : Søren

Dato : 14-01-04 00:56

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILhotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> 15 cm. i omkreds?? Ah....er det ikke 15 cm i længden du mener?

Hvem sagde - min den er 18 cm i omkreds !!! Længden vil jeg ikke ud med

Fra : (Per Røn

Dato : 17-01-04 21:43

Henrik <hlm31@hotmail.com> wrote:

> Babyolie er din ven. Jeg prøvede anal med min NYE kæreste for første
> gang og jeg troede bare det var HELT umuligt, for hans pik er 15 cm i
> omkreds - ja mål bare... 15 cm ER stort!

Ja, Henrik, når du kan klare 15 cm i omkreds, 15/π -> 4,77 cm i
diameter, så må du jo være vant til mosten .

Prostatakirtlen påvirkes dog, og du får vel ejekulation?
--
Per Erik Rønne

Fra : Karsten

Dato : 12-01-04 23:05

hej
vi starter altid med at ligge på siden , når jeg så er træng ind ( meget
stille og rolig ) , får vi os vendt om på maven , og så er det en nydelse
der siger spar to

KAB

Fra : Jan Hansen

Dato : 12-01-04 23:37

"Karsten" <pa2@mail.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> stille og rolig ) , får vi os vendt om på maven , og så er det en nydelse

Jeg har svært ved at se hvad kvinden får ud af at blive kneppet i røven ?
Er det kun fordi det er forbudt og derfor frækt ?

Eller har det noget med den ultimative underkastelse at gøre ? Jeg mener
kvinden viser at hun ikke er bedre værd end at manden bruger hendes røv
efter behag ?

Fra : sb

Dato : 13-01-04 09:17

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message news:<4003217c$0$29356$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Eller har det noget med den ultimative underkastelse at gøre ? Jeg mener
> kvinden viser at hun ikke er bedre værd end at manden bruger hendes røv

Det er da heller ikke alle kvinder der får noget ud af det.

Det er fordi folks erogene zoner ikke er helt ens. Men for nogle
mennesker er anus en erogen zone og så virker det altså. Men jeg
forstår dit spørgsmål - jeg ville heller ikke lægge røv til.

Fra : pjm

Dato : 13-01-04 18:47

sbul@my-deja.com (sb) wrote in message news:<99ca96f2.0401130017.65a802ce@posting.google.com>...

> [...]
> mennesker er anus en erogen zone og så virker det altså. Men jeg
> forstår dit spørgsmål - jeg ville heller ikke lægge røv til.

Faktisk kan man nå en kvindes g-punkt gennem anus også med fingeren...

pjm

Fra : (Per Røn

Dato : 17-01-04 22:09

pjm <pjm@ofir.dk> wrote:

> Faktisk kan man nå en kvindes g-punkt gennem anus også med fingeren...

Faktisk har jeg mødt en del piger, som fortæller, at når de er i seng
med en dreng, så tager de tit fingeren op i hans anus, masserer hans
prostata - og ser hvordan han får orgasme blot af det.
--
Per Erik Rønne

Fra : Gitte

Dato : 13-01-04 16:51

Hejsa

>Jeg har svært ved at se hvad kvinden får ud af at blive kneppet i røven ?
>Er det kun fordi det er forbudt og derfor frækt ?

Det er vel ikke mere mystisk end at hun kan få noget ud af at blive
kneppet i fissen?
Det kan faktisk være en fantastisk dejlig fornemmelse, at blive fyldt
ud i røven også, skal jeg lige hilse og sige. Og det kan give en helt
anden - og på en måde mere intens - orgasme, end "traditionel" sex
kan.

>Eller har det noget med den ultimative underkastelse at gøre ? Jeg mener
>kvinden viser at hun ikke er bedre værd end at manden bruger hendes røv
>efter behag ?

Og er der mere underkastelse i, at manden bruger hendes røv, end i at
han bruger resten af hendes krop?

MVH
Gitte

Fra : nusle

Dato : 13-01-04 16:49

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg har svært ved at se hvad kvinden får ud af at blive kneppet i røven ?

Det føles vildt dejligt.

> Er det kun fordi det er forbudt og derfor frækt ?

Nej, det er fordi det _også_ er forbudt og derfor frækt,
selvom dette aspekt altså er aftagende. Det er ikke så
forbudt mere, hør bare de unge - de taler ikke om andet.
Måden de så forholder sig til det på, tænder godt nok
mig totalt af - men mon ikke de har forståelse for hinan-
den indbyrdes.

> Eller har det noget med den ultimative underkastelse at gøre?

Ikke mere end når man får den bagfra i fissen.

> Jeg mener
> kvinden viser at hun ikke er bedre værd end at manden bruger hendes røv
> efter behag ?

Underlig formulering - og hvorfor skulle de ting hænge
sammen?

Kvinden viser at hun kan lide det sådan seksuelt - og
manden ligeså.

Når det så er sagt, så er det da godt nok dejligt at
blive "brugt" efter mandens behag - også i røven,
og at dyrke sex sammen betyder aldrig for mig, at
den ene er mere eller mindre værd end den anden.

Jeg synes faktisk, at måden du stiller det spørgsmål
på, siger mere om dig - end om de mennesker der
nyder analsex. Nemlig at du klassificerer mennesker
som værende mere eller mindre værd i dine tanker.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-04 11:06

In article <400413fc$0$69938$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> Nej, det er fordi det _også_ er forbudt og derfor frækt,
> selvom dette aspekt altså er aftagende.

Hm.. virker det forbudte ophidsende?

Fra : nusle

Dato : 14-01-04 17:59

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm.. virker det forbudte ophidsende?

På nogle.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 14-01-04 19:47

In article <400575ea$0$69950$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> På nogle.

Hm...

> mange hilsner
> nusle

Hvad går du og laver egentlig, har du fået et liv? Jeg syntes ikke
man ser så mange beskeder fra dig mere :)

Fra : nusle

Dato : 14-01-04 20:09

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad går du og laver egentlig, har du fået et liv?

Det har jeg da haft hele tiden - det er blot blevet
udvidet med noget ganske særligt dejligt og tids-
krævende - en skøn kæreste

> Jeg syntes ikke
> man ser så mange beskeder fra dig mere :)

Nope - det er altid lidt i perioder.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 23-01-04 10:11

In article <40059474$0$69911$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
>
> Hej,

> Det har jeg da haft hele tiden - det er blot blevet
> udvidet med noget ganske særligt dejligt og tids-

Oooh - sådan en har jeg læst om! Tillykke med det ! :)

> Nope - det er altid lidt i perioder.

ja ja, lovligt undskyldt :)

Fra : Trinita

Dato : 13-01-04 18:09

> Jeg har svært ved at se hvad kvinden får ud af at blive kneppet i røven ?
> Er det kun fordi det er forbudt og derfor frækt ?

Fordi orgasmerne er 10 gange bedre end i fissen. Jeg kan skrige i flere
minutter når det sker, mens det ikke varer lige så længe og er lige så
intenst når det er i fissen.
vh trinita

Fra : Samsara

Dato : 13-01-04 23:39

> [...]
>
> Eller har det noget med den ultimative underkastelse at gøre ? Jeg mener
> kvinden viser at hun ikke er bedre værd end at manden bruger hendes røv

Sikke noget pladder at skrive - ikke bedre værd !!

Hvorfor er det altid manden, som "bruger" kvinden. Det kan da lige så godt
være kvinden, som "bruger" manden !

Samsara

Fra : Rex

Dato : 15-01-04 19:37

On Tue, 13 Jan 2004 23:38:31 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

> [...]
>>

>Sikke noget pladder at skrive - ikke bedre værd !!
>
>Hvorfor er det altid manden, som "bruger" kvinden. Det kan da lige så godt

Hørt samsara
sådan kan jeg også godt li det, altså at blive brugt af kvinden

hilsen Rex

Fra : Jan Hansen

Dato : 17-01-04 12:37

"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> sådan kan jeg også godt li det, altså at blive brugt af kvinden

Tager jeg fejl eller var det ikke også dig der ville bruges af en mand ?
Så du må vel gå under betegnelsen "Godt brugt"

Fra : Jan Hansen

Dato : 17-01-04 12:36

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> være kvinden, som "bruger" manden !

Sikke noget pladder at skrive !
Emnelinjen er Analsex !
Hvis du bliver kneppet i røven er det sgu da fyren der bruger dig.
Har du ikke opdaget det er du sku da ik for klog.

Fra : nusle

Dato : 17-01-04 13:36

> [...]

> Hvis du bliver kneppet i røven er det sgu da fyren der bruger dig.
> Har du ikke opdaget det er du sku da ik for klog.

Mon ikke bare det er dig, som ikke ejer fantasi (da du
tydeligvis ikke er typen der ligefrem afprøver ting sek-
suelt)?

Kunne det tænkes, at når en kvinde f.eks. rider en
mand, og hun så tager pikken i røven, fordi det er
vildt dejligt, og måske endda "glemmer" at spørge
manden - at det så er manden der bliver brugt?

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-01-04 13:59

nusle wrote:

> [...]
> vildt dejligt, og måske endda "glemmer" at spørge
> manden - at det så er manden der bliver brugt?

Jeg syntes at Nusle (Nuser) har 100% ret

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Rex

Dato : 17-01-04 14:40

nemlig sådan hørt... *SF*

Fra : Jan Hansen

Dato : 18-01-04 01:07

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vildt dejligt, og måske endda "glemmer" at spørge
> manden - at det så er manden der bliver brugt?

Det kan vist en fantasi der kun lade sig gøre hvis kvinden har et stort
udvidet røvhul.
Men du er jo tydeligvis typen der afprøver en del seksuelt.
Så du hører sikkert til den kategori.

Fra : nusle

Dato : 18-01-04 21:40

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det kan vist en fantasi der kun lade sig gøre hvis kvinden har et stort
> udvidet røvhul.

Du ved forsvindende lidt.

> Men du er jo tydeligvis typen der afprøver en del seksuelt.

Ja, det er virkelig dejligt at lege med sin seksualitet.

mange hilsner
nusle

Fra : Gitte

Dato : 17-01-04 17:07

Hej

>Sikke noget pladder at skrive !
>Emnelinjen er Analsex !
>Hvis du bliver kneppet i røven er det sgu da fyren der bruger dig.
>Har du ikke opdaget det er du sku da ik for klog.

Det kan da gerne være, at det rent fysisk er manden, der trænger ind i
kvinden - men med en knap så bogstavelig/fysisk opfattelse, kan
kvinden nu godt bruge manden, til selv at opnå tilfredsstillelse. Man
"bruger" vel hinanden til gensidig fornøjelse, når det gælder sex -
men det er måske kun din fornøjelse det gælder, når du har sex??

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 18:30

Jan Hansen wrote:

> Sikke noget pladder at skrive !
> Emnelinjen er Analsex !
> Hvis du bliver kneppet i røven er det sgu da fyren der bruger dig.

Har du aldrig hørt om en påspændingsdildo?

Fra : (Per Røn

Dato : 17-01-04 22:09

Jens C. Hansen [Odense] <"[usenet]±[greylion]=[dk]"> wrote:

> Har du aldrig hørt om en påspændingsdildo?

Jeg læste faktisk engang om en fyr, som kun kunne få orgasme på den
måde: pigen tog sådan en på og bollede ham derpå. Da jeg nævnte det over
for et par teenagedrenge, udbrød de forarget at han burde finde sig en
mand ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Gitte

Dato : 17-01-04 23:16

Hejsa

> [...]
>måde: pigen tog sådan en på og bollede ham derpå. Da jeg nævnte det over
>for et par teenagedrenge, udbrød de forarget at han burde finde sig en

Og? Sex mellem to mænd, kan vel også være skønt - for dem, der nu er
til det?
Men hvis man nu også kan li' kvinder, hvorfor så ikke nyde det bedste,
fra "begge lejre"
Personligt er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at jeg er "til mænd",
men det skal da ikke forhindre mig i, at nyde sex med en kvinde
også...

MVH
Gitte

Fra : (Per Røn

Dato : 17-01-04 23:43

Gitte <gajb@ofir.dk> wrote:

> Hejsa

> Og? Sex mellem to mænd, kan vel også være skønt - for dem, der nu er
> til det?

Jeg citerede et par drenge; jeg nævnte ikke hvad jeg selv mente.
--
Per Erik Rønne

Fra : Samsara

Dato : 17-01-04 23:48

> [...]
> Hvis du bliver kneppet i røven er det sgu da fyren der bruger dig.
> Har du ikke opdaget det er du sku da ik for klog.

Det KAN altså lige så godt være mig, som "bruger" ham !! Det kan
jo være, at jeg "tvinger" ham til at stikke pikken op i røven på mig.

Undskyld mit ligefremme sporg.

Jeg synes nu ellers, at jeg er rimelig klog

Venligst
Samsara

Fra : Rex

Dato : 13-01-04 20:37

> [...]

>Er der nogen af jer der har erfaringer i samme retning eller nogle gode
>råd/teknik til hvor det kan lade sig gøre?

Hejsa
Vi dyrker også analsex hos os til llige stor nydelse for hende som
jeg, hun gør det da også på mig,,, *SF*
Nå men vi bruger masser af creme og til at starte med er det bagfra
det og bagefter er det kun fantasien der sætter sine grænser, såsom
hun rider, eller ligger på maven og for massage på sine skulder og ryg
alt imens jeg tager hende
Så tag det rolig og så bare nyd det.

Hilsen Rex