Vægt på tilbud i Aldi [180 kg]
Fra : KatjaStrofen

Dato : 12-01-04 20:21

Synes lige jeg ville nævne, at i ugens aldi brochure, forefindes en

Elektronisk badevægt
Vejer op til 180 kg med 100 g intervaller. Stort display. Rund eller
firkantet. Inkl. Batteri
pr stk 169 kroner

Så skulle de fleste kunne være med *vinker til thomas.. som har manglet en
vægt i den "vægtklasse" - Vi mangler en update omkring hvordan det går med
mavesækken og især vægtnedsættelsen :)

katja

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Thomas

Dato : 14-01-04 16:46

Så skulle de fleste kunne være med *vinker til thomas.. som har manglet en
> vægt i den "vægtklasse" - Vi mangler en update omkring hvordan det går med
> mavesækken og især vægtnedsættelsen :)

Hej katja

Jeg bad konen stå i kø allerede i mandags, til jer andre kan jeg sige at det
er en MEGET flot vægt og den udstråler en meget god kvalitet 169,00 kr
det er meget billigt

Jeg fører mine vejninger ind på www.gastric-banding.dk og tv udsendelsen
omkring min operation kommer den 22 og den 29 januar (lægens bord..)

Thomas