Get my point - lærere(inder)?
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-01-04 19:46

Vi diskuterede i en udløber af en anden tråd om lærernes kamp for bedre
undervisningsmidler.

I dag havde man så en enestående chance for at vinde i det mindste et slag.
Statsministeren kom på besøg på en skole.

Hvad gør man. Jo man starter med at gøre EKSTRA rent der hvor ministeren i
følge planen skal komme, og så lader man ham selv undervise i sit eget
speciale (sikkert efter medbragt materiale).

For f..... da.

Hvorfor skulle statsministeren ikke have lov at se hvor beskidt der kan være
på en skole. Hvorfor skulle han ikke have haft besked på at bruge det samme
forældede materiale som I bliver bedt om at bruge. HAn skulle have været
stillet i præcis samme situation. Så kunde det være at han (med sine egne
ord) kunne forholde sig til de problemer der er. Så KUNNE det være at han
kunne forstå at det måske er svært at være verdens bedste til det han kalder
naturfag o.s.v

Det var det jeg mente med at lære at bruge pressen

Peter

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-01-04 19:57

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kalder
> naturfag o.s.v
>
> Det var det jeg mente med at lære at bruge pressen

heri er vi ganske enige - jeg fatter ikke den liggen på maven for en
statsminister -og så oven i købet Fjogh? uhadada!

--
ahw