Virt. huk.=ingen start - Opdatering
Fra : Tina Holm

Dato : 21-04-01 01:32

Jeg fik vist aldrig rigtig sagt tak for hjælpen, men det kommer så her.
Tusind tak alle sammen.

Og her kommer så en opdatering. Ja, for I troede vel ikke at det var slut
endnu...?

Jeg gjorde jo som Erik sagde, opdaterede driveren på hd'en, efter endnu en
formatering. Samtidig lavede jeg en partition på 2 gb til selve systemet og
virtuel hukommelse. Installerede 8.5.1 på den og alt så ud til at være helt
i orden. den kunne nu starte med virtuel hukommelse slået til.

Det blev påske og jeg fik gæster, så dyret fik lov at hvile et par dage,
indtil en af mine PC venner dukkede op med en Mac cd med nogen Mac filer på,
som han ikke rigitgt kunne finde ud af at åbne.

Det viste sig at være 12 Photoshop TIFF filer, alle med en størrelse på
mellem 15 og 40 mb. Okay, den ultimative test er her, tænkte jeg og trak
simpelthen alle 12 filer hen på Photoshop ikonet. Og de åbnede fint alle som
en, uden den midste tøven eller andre mærkværdigheder, og glad var jeg.

I går opdagede jeg så at jeg havde begået en fejl og installeret systemet på
den store partition og alle filer og programmer på den lille. Pyyyh...

Så jeg trak den lille op på den store, og i dag var det så meningen at jeg
ville installere en ny frisk system mappe på den lille.

Men skidtet kunne ikke starte, samme symptomer som sidst, og Norton melder
igen om bad blocks, som han ikke kan fixe. Iøvrigt er den osse begyndt at
sige nogle sære pibe lyde, hmmm...

Så jeg ringede til sælgeren, som siger at han aldrig har haft problemer med
disken, men at den kun er 4 mndr. gammel og at han stadig har kvitteringen
(købt i en Tele DK butik i december), så der skulle være garanti på endnu.

Altså stadig en chance for at det hele kan ende lykkeligt.

Håber jeg...

Tina - evt. kommentarer bedes venligst sendt til min email adresse også.